Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2014 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=222)
-   -   Kris Peeters MP?? Neen laat maar na het gezever van dit weekend (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201404)

Athelas 27 april 2014 15:29

Kris Peeters MP?? Neen laat maar na het gezever van dit weekend

http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...ijpelijk.dhtml

Is Kris Peeters het noorden kwijt? Hij begint zich steeds meer en meer als een zonnegod te gedragen. Jullie moeten op CD&V stemmen. CD&V is niet gratis... Beseft die man nog wel dat hij voor ons werkt? Dit interview is voor mij reden genoeg om hem te lozen als MP.

Wat voor beeld van een achterlijke arrogant figuur schept hij hier eigenlijk? Neen, ik stem voor wie ik wil en als 30+ % van de Vlamingen stemt voor de NVA is dat een teken dat die 30+% ook geen brede 1e graad wensen, en daar heeft de man zich bij neer te leggen en uit te voeren wat het volk beslist heeft.

Peeters kan wat mij betreft finaal de boom in. Ook de uitdaging met Bart De Wever was weer een dieptepunt te noemen.

Vrijheideerst 27 april 2014 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Athelas (Bericht 7115940)
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...ijpelijk.dhtml

Is Kris Peeters het noorden kwijt? Hij begint zich steeds meer en meer als een zonnegod te gedragen. Jullie moeten op CD&V stemmen. CD&V is niet gratis... Beseft die man nog wel dat hij voor ons werkt? Dit interview is voor mij reden genoeg om hem te lozen als MP.

Wat voor beeld van een achterlijke arrogant figuur schept hij hier eigenlijk? Neen, ik stem voor wie ik wil en als 30+ % van de Vlamingen stemt voor de NVA is dat een teken dat die 30+% ook geen brede 1e graad wensen, en daar heeft de man zich bij neer te leggen en uit te voeren wat het volk beslist heeft.

Peeters kan wat mij betreft finaal de boom in. Ook de uitdaging met Bart De Wever was weer een dieptepunt te noemen.

Zo voel ik me ook. En als hij zo blijft verder doen, mag hij zijn 20% vergeten. Het is niet omdat vele Vlamingen hem graag hebben dat hij denkt hij zich als Napoleon moet gedragen.

TV-verslaafde 27 april 2014 15:36

Mja al die macht is naar zijn kop gestegen zeker. Soms helpt een bitchslap bij dit soort figuren.

Vrijheideerst 27 april 2014 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7115949)
Mja al die macht is naar zijn kop gestegen zeker. Soms helpt een bitchslap bij dit soort figuren.

Ja, het werkt verslavend.

De gemuilkorfde 27 april 2014 15:40

Het is ook nogal potsierlijk te denken dat CD&V niet in een regering zou stappen als ze 'maar' 15% halen.
Ze weten donders goed dat als ze naar de oppositiebanken verwezen worden, het wel eens voor meer dan 5 jaar kan zijn, en dat dat ineens voor Vlaams én federaal zou kunnen zijn.
Eens te meer dus : niets van geloven, Peeters liegt.

Athelas 27 april 2014 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 7115953)
Het is ook nogal potsierlijk te denken dat CD&V niet in een regering zou stappen als ze 'maar' 15% halen.
Ze weten donders goed dat als ze naar de oppositiebanken verwezen worden, het wel eens voor meer dan 5 jaar kan zijn, en dat dat ineens voor Vlaams én federaal zou kunnen zijn.
Eens te meer dus : niets van geloven, Peeters liegt.

Er staat een grens op liegen. Hij eist zowat dat we op hem moeten stemmen indien we willen dat de CD&V mee regeert. Wel, ik stel voor dat hij zich laat schrappen van de lijst. Hij heeft blijkbaar belangrijkere zaken te doen. Ik stel voor dat hij die dan maar gaat uitvoeren. Good riddance. Ik was voorstander van Kris als MP zelfs bij een overwinning van de NVA. Dat ben ik dus nu absoluut niet meer. Deze man is niet bekwaam.

Vrijheideerst 27 april 2014 15:54

Die onderwijshervorming is door niemand gewild.

Steve Bracke 27 april 2014 16:21

Niemand zou de CD&V missen als ze in de oppositie zouden belanden, net zo min als de twee andere traditionele partijen (SP.a en OVLD). Alle drie zouden ze eens een goeie bolwassing kunnen gebruiken.

Gedaan met de kiezer te bedriegen!

Vrijheideerst 27 april 2014 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve Bracke (Bericht 7115982)
Niemand zou de CD&V missen als ze in de oppositie zouden belanden, net zo min als de twee andere traditionele partijen (SP.a en OVLD). Alle drie zouden ze eens een goeie bolwassing kunnen gebruiken.

:-)

:thumbsup:

Den Duisteren Duikboot 27 april 2014 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Athelas (Bericht 7115940)

Hij voert campagne voor zijn partij. Mag het, één maand voor de verkiezingen?

Citaat:

Heeft hij ergens geopperd dat mensen niet meer mogen stemmen voor wie ze willen?

Ten andere: 30% is het volk niet. Ik zie niet in waarom hij zich daarbij "moet neerleggen". De verkiezingen hebben overigens nog niet plaatsgevonden, wist u dat? U doet alsof de race al gereden is. Het vel van de beer en zo. Van arrogantie gesproken.

Citaat:

Waarom zou dat een dieptepunt zijn?

Travis66 27 april 2014 18:39

Tja, dat krijg je als je een één-mans-partij bent. Het is triestig bij CD&V als je maar 1 kopstuk hebt. Moet je hem al inzetten om stemmen te werven voor een lijst waar die niet op staat :)

Ach, politiek wordt echt plezant met een N-VA in het spel :)

Den Duisteren Duikboot 27 april 2014 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Athelas (Bericht 7115962)
Er staat een grens op liegen. Hij eist zowat dat we op hem moeten stemmen indien we willen dat de CD&V mee regeert. Wel, ik stel voor dat hij zich laat schrappen van de lijst. Hij heeft blijkbaar belangrijkere zaken te doen. Ik stel voor dat hij die dan maar gaat uitvoeren. Good riddance. Ik was voorstander van Kris als MP zelfs bij een overwinning van de NVA. Dat ben ik dus nu absoluut niet meer. Deze man is niet bekwaam.

Kunt u eens bondig uitleggen wat er mis is met Peeters' redenering? Waar hij toe oproept is overigens precies het omgekeerde van wat u beweert: wie wil dat Peeters weer minister-president wordt, moet op de CD&V stemmen.

Den Duisteren Duikboot 27 april 2014 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve Bracke (Bericht 7115982)

Met wie gaat de N-VA dan een meerderheid vormen? De Union Francophone? :rofl:

Den Duisteren Duikboot 27 april 2014 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 7116149)
Tja, dat krijg je als je een één-mans-partij bent. Het is triestig bij CD&V als je maar 1 kopstuk hebt. Moet je hem al inzetten om stemmen te werven voor een lijst waar die niet op staat :)

Ach, politiek wordt echt plezant met een N-VA in het spel :)

Van een N-VA'er komende is deze kritiek wel hilarisch.

Travis66 27 april 2014 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7116169)
Van een N-VA'er komende is deze kritiek wel hilarisch.

Helemaal mee eens. Het is inderdaad hilarisch hoe de eens zo grote CD&V nu nog maar 1 kopstuk heeft.

Ah problemen. En bij N-VA tegenwoordig weten ze niet wie ze nu MP moeten maken. Zoveel keuzes zeg :)

Hilarisch inderdaad.

Den Duisteren Duikboot 27 april 2014 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 7116207)
Helemaal mee eens. Het is inderdaad hilarisch hoe de eens zo grote CD&V nu nog maar 1 kopstuk heeft.

Ah problemen. En bij N-VA tegenwoordig weten ze niet wie ze nu MP moeten maken. Zoveel keuzes zeg :)

Hilarisch inderdaad.

Ze moeten hun lokale besturen leegroven om de posten gevuld te krijgen. Ik ben benieuwd wie de sterkhouders in Antwerpen zullen zijn als De Wever en Homans daar vertrekken. Ludo van Campenhout?

Travis66 27 april 2014 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7116226)
Ze moeten hun lokale besturen leegroven om de posten gevuld te krijgen. Ik ben benieuwd wie de sterkhouders in Antwerpen zullen zijn als De Wever en Homans daar vertrekken. Ludo van Campenhout?

Wie zegt er dat BDW in Antwerpen vertrekt? Homans MP, dat staat in de sterren geschreven. BDW blijft gewoon burgemeester. Genoeg kandidaten in N-VA voor de 16.

Hoeveel dop zou Kris Peeters krijgen? En voor hoelang?

Den Duisteren Duikboot 27 april 2014 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 7116229)
Wie zegt er dat BDW in Antwerpen vertrekt? Homans MP, dat staat in de sterren geschreven. BDW blijft gewoon burgemeester. Genoeg kandidaten in N-VA voor de 16.

Soms ze eens op. Zonder zelf in een lach te schieten.

Brakelaar 27 april 2014 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 7116229)

Hoeveel dop zou Kris Peeters krijgen? En voor hoelang?

zou hij ook wenen zoals het onderlijveke gedaan heeft? :-)

Travis66 27 april 2014 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7116239)
Soms ze eens op. Zonder zelf in een lach te schieten.

U kan ze hier vinden:
http://www.n-va.be/verkiezingen/kandidaten

Zonder te lachen was wat moeilijk, ik moet altijd aan die 1 mans partij CD&V denken :P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be