![]() |
"Michelle Martin verdwenen uit klooster"
Citaat:
Of een foutje van een journalist. Maar het zou ook weleens waar kunnen zijn. Mac Dutroux was ook een keer verdwenen. http://www.nieuwsblad.be/article/det...40428_01084817 |
Citaat:
Voorwaardelijke vrijheid, m'n aars! |
Citaat:
Dat mens hoort niet in een klooster, maar in een gevangenis. |
Wie had dat nu niet verwacht? Na dat ze haar erfenisrechten had veiliggesteld, de slachtoffers geenszins vergoed zijn.
Bravo, justitie. |
Paus Fransiscus lijkt me een redelijk man. Zou die op de hoogte zijn van de nogal onduidelijke rol die de kerk in België speelt in de Dutroux zaak.
Het wrange gevoel dat deze zaak tot in hogere regionen van de macht in België reikt en nooit is uitgeklaard blijft hangen. Alleen al daarom zou men het einde van dit land kunnen wensen. Een verrot hart dat onbesproken blijft en niet onderzocht kan worden of er vallen doden. Maar was er dit hart niet reeds sinds Leopold 2? |
Citaat:
Ook zouden de belgische rechters haar niet hebben vrijgelaten als ze volgens de belgische wet, opgemaakt en aangepast door de verkozenen van 't belgische volk, een gevaar zou betekenen... Daar deze vrouw volgens de belgische justitie genoeg gestraft was voor haar daden mocht ze vrij onder bepaalde voorwaarden. Een vrije vrouw is mss op onrustwekkende wijze verdwenen en er is nog steeds geen zoekactie op touw gezet, waar gaat de wereld heen hé... 'k Zal er maar bijzetten dat er een beetje sarcasme in mijn post zit of iedereen zit weer op zijn of haar paard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg mannen, dat is al de derde of vierde keer dan Jean Lambrecks probeert te laten uitschijnen dat Michelle Martin "verdwenen" zou zijn.
En elke keer trappen jullie in de val... |
Citaat:
|
Citaat:
Voor 't zelfde geld heeft ze een ongeval gehad... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En verdedigen deed ik Martin (haar daden) ook niet, ik ben wel de mening toegedaan dat Martin haar door de wet bepaalde straf heeft uitgezeten, anders zou de strafuitvoeringsrechtbank haar niet vrijlaten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor justitie op z'n belgisch dient u iedereen te bedanken die de laatste decennia op de linkse en traditionele partijen stemde, daar zitten de liefhebbers van dit soort rechtspraak. Michele Martin is vrijgekomen dank zij het stemgedrag van de belgen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be