Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   het conflict tussen Israël-Palestina 11 heel interessante beelden/statistieken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201459)

Tamam 29 april 2014 11:57

het conflict tussen Israël-Palestina 11 heel interessante beelden/statistieken

Heel interessant en overzichtelijk voor wie een overzicht wilt zien wat Palestina ondergaat, aan de hand van cijfers.

bron: http://thrivalroom.com/understand-is...id-11-graphics

[/img]http://thrivalroom.com/wp-content/uploads/2014/04/vp-west-bank-water-2013-03-21.jpg[/img]

LiberaalNL 29 april 2014 12:47

Het enige wat er interessant aan is, is hoe mensen met een overdreven pro-Palestina zoals jijzelf tegen dit conflict aankijken. Voor de rest gaat jouw bron niet in op de oorzaken van de belangrijkste pijnpunten in het dossier en staat het vol met hele en halve onwaarheden.

Dixie 29 april 2014 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 7118264)
Het enige wat er interessant aan is, is hoe mensen met een overdreven pro-Palestina zoals jijzelf tegen dit conflict aankijken. Voor de rest gaat jouw bron niet in op de oorzaken van de belangrijkste pijnpunten in het dossier en staat het vol met hele en halve onwaarheden.

gewoon schermvervuiling en geen halve maar hele onwaarheden gewoon in de prullemand ermee:lol:

maddox 29 april 2014 14:41

Kunnen we eenzelfde hoop desinformatie geven over de palestijnse raket/mortier/zelfmoord/gewone aanslagen. Ja hoor.

Is het nodig?
Neen, wat met de gewone informatie zonder tierlantijntjes vertel je al een gruwelverhaal.

Zie maar naar de nodige andere topics. Deze topic is niet meer dan een herkauwing van steeds dezelfde PVDA+/DeWereldMorgen/Humo desinformatie

Tamam 29 april 2014 16:14

De waarheid kwetst blijkbaar!

maddox 29 april 2014 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 7118513)

Dan zijn er geen gewonden gevallen in deze draad.

atmosphere 30 april 2014 03:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7118431)
Kunnen we eenzelfde hoop desinformatie geven over de palestijnse raket/mortier/zelfmoord/gewone aanslagen. Ja hoor.

De doden aan Israëlische zijde staan er ook gewoon al bij hoor.
Maar die zie je inderdaad nogal makkelijk over het hoofd.

Tamam 30 april 2014 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7118431)

Is het nodig?
Neen, wat met de gewone informatie zonder tierlantijntjes vertel je al een gruwelverhaal.

Zie maar naar de nodige andere topics. Deze topic is niet meer dan een herkauwing van steeds dezelfde PVDA+/DeWereldMorgen/Humo desinformatie

Moest je de moeite doen zie je dat ook Israelische doden opgenomen zijn in de grafieken. Maar ja, jij wenste hier eens politics.be Gaza tot glas om..

(Humo & De Wereld Morgen zijn twee totaal verschillende stijlen van journalistiek trouwens met andere vetrekbeginselen).

Tamam 30 april 2014 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7118531)
Dan zijn er geen gewonden gevallen in deze draad.

Je bekijkt dan ook niets van informatie en bent bang je eens te kwetsen aan feiten die niet stroken met uw opvattingen.

Nietzsche 30 april 2014 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 7118513)

Nee, je geeft een zeer subjectief beeld van de algemene waarheid.

Jij bent net zo erg als de zionisten hier.

Tamam 30 april 2014 11:59

"een subjectief beeld van de algemene waarheid" :lol:

welke van die cijfers gaan in tegen de "algemene" waarheid?

maddox 30 april 2014 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 7119056)
De doden aan Israëlische zijde staan er ook gewoon al bij hoor.
Maar die zie je inderdaad nogal makkelijk over het hoofd.

Ik vind die niet echt terug, misschien ben ik gewoon te onwetend. Kan U me de gewenste kennis of zelfs maar de zoekmethode aanreiken?

maddox 30 april 2014 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 7119409)
Je bekijkt dan ook niets van informatie en bent bang je eens te kwetsen aan feiten die niet stroken met uw opvattingen.

Mijn opvattingen zijn wat ik doe met die informatie, en me ermee kwetsen staat niet in de plannen.

Uw aanreiken der desinformatie , eigenlijk zou ik gewoon moeten negeren. Helaas, en hier ga ik even een godwinnetje kruisen met een adagio.

Het goede moet niet verliezen om het kwaad te laten truimferen, het goede moet gewoon zwijgen, en Goebels zag dat het goed was.

Ik beschouw uw roeptoeteren als kwaad.

maddox 30 april 2014 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 7119405)
Moest je de moeite doen zie je dat ook Israelische doden opgenomen zijn in de grafieken.

Ah ja? Waardan? Ik heb dezelfde vraag gesteld aan uw spitsbroeder (die af en toe toch meer inzicht en kennis betoont dan U) Atmosphere.

Citaat:

Maar ja, jij wenste hier eens politics.be Gaza tot glas om..
Ik wens niks, ik heb gewoon een permanente en totale oplossing aangeboden.
Men kan alles oplossen met geweld, er moet alleen genoeg van gebruikt worden. Als het probleem niet weg is, dan is er niet genoeg geweld gebruikt. En geweld kan je uitdrukken in kiloton per seconde.

Citaat:

(Humo & De Wereld Morgen zijn twee totaal verschillende stijlen van journalistiek trouwens met andere vetrekbeginselen).
Beiden hebben een teveel aan hoernalistiek.

Micele 30 april 2014 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7119601)
Ah ja? Waardan? Ik heb dezelfde vraag gesteld aan uw spitsbroeder (die af en toe toch meer inzicht en kennis betoont dan U) Atmosphere.

Allez dan zal ik de blinde doen zien met een kleurtje :-)

topicstarter 4e prentje ISRAELI in koeien van letters en in het donkerrrood (idem grafisch onderkant van de timeline):
(de Palestijnse doden staan in gewoon rood, bovenkant timeline)

De bronnen vind je daar ook, in het kleingedrukte onderaan (klikken voor uit te vergroten).
Alles nog goed met je ogen ? :?

En dit is het 11e prentje van TS (q-foutje) zichtbaar:

maddox 30 april 2014 13:43

Ah, de incompetentie van de anti Israëlische terroristen wordt hier wel in weergegeven. Tja, ik kan er alleen maar op zeggen. Heel spijtig voor alle slachtoffers.

Toch bedankt Micele

atmosphere 30 april 2014 17:17

En de competentie van de Israelische terreur komt er prima in naar voren, echt iets om trots op te zijn .

Al hoewel , waarschijnlijk zijn de Palestijnse terreur acties nog een stuk kosten efficiënter.

Gek eigenlijk, Israel heeft de middelen beschikbaar om extra burgerslachtoffers te kunnen voorkomen, en toch slagen ze er steeds in meer burgers dan vermeende terroristen om te brengen.
O ja natuurlijk , dat komt door de human shields die hamas gebruikt. Kennelijk weet Hamas precies waar en wanneer het IDF zal toeslaan.

julian 30 april 2014 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 7120071)
.

Gek eigenlijk, Israel heeft de middelen beschikbaar om extra burgerslachtoffers te kunnen voorkomen, en toch slagen ze er steeds in meer burgers dan vermeende terroristen om te brengen.
O ja natuurlijk , dat komt door de human shields die hamas gebruikt. Kennelijk weet Hamas precies waar en wanneer het IDF zal toeslaan.

Eigenlijk begrijpt gij er geen bal van. Israël beperkt wel degelijk de burgerslachtoffers. Gij moogt gerust geloven dat ge hetzelfde aantal terroristen kunt doden met minder burgerslachtoffers maar dat is niet zo.
Indien men niet nauwkeurig zou proberen te bombarderen, zou het aantal gedode burgers veel hoger liggen.

julian 30 april 2014 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 7118418)
gewoon schermvervuiling en geen halve maar hele onwaarheden gewoon in de prullemand ermee:lol:

Het is wel degelijk bewuste manipulatie.

Tamam 30 april 2014 19:00

Jup de rechten vd mens ook aan palestijnen toekennen is de onredelijkheid zelve

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be