![]() |
België verbiedt Nederland uitslag snel te melden...
België verbiedt Nederland verkiezingsuitslag snel te melden....
Gaan we nu onbeschaamd de Koreaanse toer op ? Daar lijkt het toch sterk op :( http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2784/...e-melden.dhtml |
Waanzin
|
Citaat:
Ten eerste is het niet België, maar de Europese Commissie. Ten tweede is het heel normaal dat stemresultaten pas bekend worden gemaakt na sluiting van het laatste stemlokaal - dus zondagavond. Wat Korea daar mee te maken heeft ontsnapt me. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
De Europese broodheren moeten toch zeker zijn dat de pro-bankenrijk EU partijen wel als winnaars uit de bus komen. Dat zal hier wel geen probleem zijn met die volksverraders van de N-VA en PS, maar toch.
|
25 mei , ik ga en kom terug , en de rest , boeit me feitelijk niet !!
|
Waarom stemt Nederland op donderdag en niet op zondag zoals de anderen landen. Is Donderdag een vrije dag? Indien niet zou dat wel eens een anti-democratische maatregel beslissing kunnen zijn. Maar ik ken de details niet.
|
Citaat:
Wat het onderwerp betreft. Daarover heb ik dit gevonden: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Democratie is de minst slechte bestuursvorm. En verkiezingen zijn geen perfecte tool. Zo verdragen ze moeilijk van die leutigheden zoals men nu met Nederland wel degelijk wil voorkomen. . |
Het is simpel jongens. De uitslag van de EU-verkiezingen mag niet bekend worden gemaakt omdat dit invloed kan hebben op de kiesintenties van kiezers uit andere landen die later stemmen. Om het iets preciezer te zeggen: omdat de EU-bonzen schrik hebben dat dit de latere verkiezingen in andere landen NEGATIEF beïnvloedt. Laat ons niet vergeten dat er anti-EU-partijen bestaan in meerdere landen die een verbond sloten. Eén van die partijen bevindt zich in Nederland.
Je kan dat vergelijken met de referenda die bepaalde democratische landen hun burgers gunden over de EU-grondwet. Toen bleek dat die referenda negatief uitvielen bliezen bepaalde landen (waaronder België) hun plan om eveneens een referendum te houden af. Indien de referenda die gehouden werden positief waren uitgevallen voor de EU hadden ze dat zeker NIET gedaan. De EU zou met andere woorden haar wet terzake niet stellen indien ze er zeker van was dat de uitslag van de Europese verkiezingen in Nederland haar goed zou doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be