Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   'Taxiverkrachter' op vrije voeten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201489)

Dutch_Strawberry 29 april 2014 18:07

'Taxiverkrachter' op vrije voeten

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-voeten.dhtml

Ons gerechtssysteem faalt wederom. Schaf uzelf al maar een kalasjnikov aan, want het wordt er qua bescherming van de burger niet beter op.

vlaams realist 29 april 2014 18:28

Kom kom, er is helemaal geen veiligheidsprobleem. Zolang je binnen blijft tenminste. Als je dan toch buiten wil komen is een burqa aangeraden en een mannelijk familie-lid noodzakelijk. Wat denk jij wel, arrogante trut, zomaar vrij rondlopen of wat?

Hypochonder 29 april 2014 18:31

Verkrachting wordt gewoon veel te licht bestraft in dit land.

vlaams realist 29 april 2014 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7118653)
Verkrachting wordt gewoon veel te licht bestraft in dit land.

De verkrachting van een moslima zal daarentegen tot grote onrust leiden.
Het aftrekken van haar hoofddoekje is nu al een "hot topic". Nu moest er eens een blanke taxichauffeur een burqadragende griet verkrachten. Erger nog, 23 moslima"s verkrachten in Brussel. Alle hoofdvodwijven aanspreken met "schatje effe fokken?".

Pericles 29 april 2014 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7118714)
Er zit hier anders een ervaringsdeskundige op dit forum; die wel van oordeel zal zijn dat hij terecht op vrije voeten is.
Beangstigend heerschap.

Je moet dat begrijpen. Zij had geen kopvod op en meneer werd daardoor hitsig . Zij en niemand anders is dus verantwoordelijk voor zijn gedrag. ;-)

Dutch_Strawberry 29 april 2014 19:36

De enige reden waarom moslimatrutjes met rust worden gelaten is omdat verkrachters bang zijn in stukjes gesneden te worden door hun broers, nonkels en neven.

vlaams realist 29 april 2014 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7118714)
Er zit hier anders een ervaringsdeskundige op dit forum; die wel van oordeel zal zijn dat hij terecht op vrije voeten is.
Beangstigend heerschap.

Den xeno is helemaal niet beangstigend. Hij is een rotverwende misdadiger.
Eentje met allemaal rechten en nooit plichten. Het zou me sterk verbazen als zo iemand NVA of VB zou stemmen. Hij kan ongestoord doorgaan met de huidige wetgeving. Bak, OCMW,Bak, OCMW, Bak ....enzovoort.

Xenophon 29 april 2014 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7118745)
Den xeno is helemaal niet beangstigend. Hij is een rotverwende misdadiger.
Eentje met allemaal rechten en nooit plichten. Het zou me sterk verbazen als zo iemand NVA of VB zou stemmen. Hij kan ongestoord doorgaan met de huidige wetgeving. Bak, OCMW,Bak, OCMW, Bak ....enzovoort.

Vroeger VB, nu N-VA.

Verder, ik ben een van de weinige mensen in Belgie die geen ziekenkas, dop en of OCMW trekt.

Dus, uw uitleg snijdt weinig tot geen hout.

Edit: oh, en het is ex-misdadiger!

vlaams realist 29 april 2014 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7118783)
Vroeger VB, nu N-VA.

Verder, ik ben een van de weinige mensen in Belgie die geen ziekenkas, dop en of OCMW trekt.

Dus, uw uitleg snijdt weinig tot geen hout.

Echte rebellen kunnen op mn steun rekenen. Klagen over de onmenselijke behandeling in "den bak', de rechten van de vervroegde vrijgelaten jongens doen me toch twijfelen. Je moet al iets ernstig uitgestoken hebben om ooit in onze "bak" te mogen verblijven. Als je in Belgie geen recht hebt op uitkeringen, waarom ben je hier dan? Ik ken nog wel criminelen die drugs en vrouwen verhandelen. Maar die komen niet klagen over onze manke justitie.

Jouw verhaal is compleet uitgevonden, of jij bent een meermaals veroordeelde crimineel.

Xenophon 29 april 2014 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7118819)
Echte rebellen kunnen op mn steun rekenen. Klagen over de onmenselijke behandeling in "den bak', de rechten van de vervroegde vrijgelaten jongens doen me toch twijfelen. Je moet al iets ernstig uitgestoken hebben om ooit in onze "bak" te mogen verblijven. Als je in Belgie geen recht hebt op uitkeringen, waarom ben je hier dan? Ik ken nog wel criminelen die drugs en vrouwen verhandelen. Maar die komen niet klagen over onze manke justitie.

Jouw verhaal is compleet uitgevonden, of jij bent een meermaals veroordeelde crimineel.

Ja, één van de twee is het.

vlaams realist 29 april 2014 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7118823)
Ja, één van de twee is het.

Soms ben ik een lieve sociale jongen, en soms niet.

Xenophon 29 april 2014 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7118841)
Soms ben ik een lieve sociale jongen, en soms niet.

Ik nooit, maar dat is ondertussen medisch verklaard.

vlaams realist 29 april 2014 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7118852)
Ik nooit, maar dat is ondertussen medisch verklaard.

Tja, den "bak" zit dan ook vol ex misdadigers hé.

Ik kan je wel een medische oplossing geven om de samenleving van je probleem te verlossen. Raad eens.:?

Xenophon 29 april 2014 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7118911)
Tja, den "bak" zit dan ook vol ex misdadigers hé.

Ik kan je wel een medische oplossing geven om de samenleving van je probleem te verlossen. Raad eens.:?

Eerst moet je mijn probleem nog definiëren.

vlaams realist 30 april 2014 07:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7118948)

Nee hoor, ik laat het oordelen aan God.

Dutch_Strawberry 30 april 2014 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7118948)

Je bent sociaal gestoord? De meeste zware bajesklanten hebben wel in zekere mate last van apathie, waarbij ze stoicijns blijven bij het kelen van hun slachtoffers. Het raakt hen niet. Kim de Gelder is een mooi voorbeeld van zo'n mind fuck geval.

Xenophon 30 april 2014 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7119106)
Nee hoor, ik laat het oordelen aan God.

Definiëren/beschrijven is niet hetzelfde als oordelen. U moet niet bepaald een God zijn om mijn "probleem" te beschrijven.

Xenophon 30 april 2014 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7119239)
Je bent sociaal gestoord? De meeste zware bajesklanten hebben wel in zekere mate last van apathie, waarbij ze stoicijns blijven bij het kelen van hun slachtoffers. Het raakt hen niet. Kim de Gelder is een mooi voorbeeld van zo'n mind fuck geval.

Nochtans oordeelde de rechtbank dat De Gelder een volledig normaal mens is.

vlaams realist 30 april 2014 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7119365)
Definiëren/beschrijven is niet hetzelfde als oordelen. U moet niet bepaald een God zijn om mijn "probleem" te beschrijven.

Ik kan er ook voor kiezen uw gezanik en gemem niet te willen aanhoren.

Dutch_Strawberry 30 april 2014 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7119367)
Nochtans oordeelde de rechtbank dat De Gelder een volledig normaal mens is.

Dus iemand die koelbloedig baby's en kleuters doodsteekt is normaal?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be