![]() |
'Taxiverkrachter' op vrije voeten
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-voeten.dhtml
Ons gerechtssysteem faalt wederom. Schaf uzelf al maar een kalasjnikov aan, want het wordt er qua bescherming van de burger niet beter op. |
Kom kom, er is helemaal geen veiligheidsprobleem. Zolang je binnen blijft tenminste. Als je dan toch buiten wil komen is een burqa aangeraden en een mannelijk familie-lid noodzakelijk. Wat denk jij wel, arrogante trut, zomaar vrij rondlopen of wat?
|
Verkrachting wordt gewoon veel te licht bestraft in dit land.
|
Citaat:
Het aftrekken van haar hoofddoekje is nu al een "hot topic". Nu moest er eens een blanke taxichauffeur een burqadragende griet verkrachten. Erger nog, 23 moslima"s verkrachten in Brussel. Alle hoofdvodwijven aanspreken met "schatje effe fokken?". |
Citaat:
|
De enige reden waarom moslimatrutjes met rust worden gelaten is omdat verkrachters bang zijn in stukjes gesneden te worden door hun broers, nonkels en neven.
|
Citaat:
Eentje met allemaal rechten en nooit plichten. Het zou me sterk verbazen als zo iemand NVA of VB zou stemmen. Hij kan ongestoord doorgaan met de huidige wetgeving. Bak, OCMW,Bak, OCMW, Bak ....enzovoort. |
Citaat:
Verder, ik ben een van de weinige mensen in Belgie die geen ziekenkas, dop en of OCMW trekt. Dus, uw uitleg snijdt weinig tot geen hout. Edit: oh, en het is ex-misdadiger! |
Citaat:
Jouw verhaal is compleet uitgevonden, of jij bent een meermaals veroordeelde crimineel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan je wel een medische oplossing geven om de samenleving van je probleem te verlossen. Raad eens.:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be