Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2014 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=222)
-   -   Westmal of hallal ? het blok flatert weer (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201501)

Pandareus 30 april 2014 07:34

Westmal of hallal ? het blok flatert weer

Heb blok leerde duidelijk niet uit zijn Louboutin débacle of het gepikte foto ontwerp waar ze twee keer via de rechtbank terug op het normale spoor gezet zijn. Nu komt Philip Dewinter met een vergelijkbare stoot af, en botst na één dag al op een verbod van de rechter.
Heeft zijn partijtje campagnegeld teveel ?
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...nslikken.dhtml
Bij Westmalle kunnen ze er alvast niet mee lachen.
Ik daarentegen... :lol:

CLAESSENS Joris 30 april 2014 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7119143)
Heb blok leerde duidelijk niet uit zijn Louboutin débacle of het gepikte foto ontwerp waar ze twee keer via de rechtbank terug op het normale spoor gezet zijn. Nu komt Philip Dewinter met een vergelijkbare stoot af, en botst na één dag al op een verbod van de rechter.

Zoveel reactie en aandacht en dat noem jij een flater? :lol:

circe 30 april 2014 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris (Bericht 7119185)
Zoveel reactie en aandacht en dat noem jij een flater? :lol:

Inderdaad! vermits ze amper of geen reclame kunnen maken in kranten, moeten ze wel overgaan naar deze taktiek, om zo toch nog de krant te halen! Goed bekeken van De Winter.

Wat er anders gebeurt lees je hier :

Citaat:

Aangezien sommigen mij reeds jaren aanspreken met “Mijnheer Langsnuit” enerzijds en omdat we nu zo blij waren dat er nu uiteindelijk licht waarneembaar is aan het einde van de tunnel anderzijds, wilden we deze beslissing in de verf zetten. We dachten aan een advertentie in een krant waarbij wij voor zo een “langsnuit” staan waarmede we trouwens de laatste dagen in Vlaanderen rondtoeren. Onder die foto kwam een tekst waarin we ons genoegen over die nieuwe wet uitdrukten en onder die tekst: Freddy Van Gaever, lijstduwer kamer Vlaams Belang.

(.....)
Citaat:

Die mevrouw Vinck bleek een uiterst vriendelijke dame te zijn en ze beloofde ons snel te zullen reageren. En ze hield woord en we kregen snel een mail met het financiële plaatje. Voor ons was het voorstel OK en we bevestigden aan mevrouw Vinck dat we de advertentie zouden nemen.

Toen we dit toevallig aan een vriend vertelden gaf deze ons de raad toch duidelijk door de krant te laten bevestigen dat ze die laatste vier woordjes “lijstduwer Kamer Vlaams Belang” niet zouden weglaten. En zo gebeurde en nam ik opnieuw contact op met de vriendelijke dame. Deze bleek geen probleem te zien maar zou voor alle zekerheid contact opnemen met de hoofdredacteur en me na het week-end op maandag bericht laten. Aangezien ik gisteren maandag om 17u nog niets had vernomen nam ik terug contact op. Het bleek dat de dame op het punt stond me op te bellen aangezien ze juist uit vergadering kwam. Tot haar groot ongenoegen diende ze me te vertellen dat mijn advertentie niet kon opgenomen worden. “Waarom“? “

“Ze wist het ook niet maar kon er jammergenoeg niets aan veranderen!”
lees het hele verhaal : http://www.golfbrekers.be/men-zegge-het-voort-89/

De schoofzak 30 april 2014 08:47

Daar is toch een kans dat de slogan "Halal of Westmal" zal blijven leven.
Als sporadische vervanger van onze "schol", "proost", "gezondheid", ....

en de Schoof wacht tot hij eens mag klinken met een vertegenwoordiger van de Verening Met Winstgevend Doel, genaamd katholieke kerk, om die "halal of Westmal" te gebruiken, om ook aan hem (nooit haar) diets te maken dat er toch eigenaardige zaken voorgehouden worden in alle godsdienstige oplichtingspraktijken.

.

manta 30 april 2014 08:54

Ze mogen al blij zijn met een beetje reclame.
We hebben geen Westmalle-league als eersteklassevoetbal en de rode duivels zitten ook al bij inbev, veel politiekers ook.

De kans is vrij groot dat dit simpele zinnetje een eigen leven gaat leiden en dat veel mensen eerder een Westmal' gaan bestellen...

gertc 30 april 2014 10:06

Citaat:

Campagnegeld te veel? Juist niet. Je maakt één exemplaar van een affiche. Je verwerkt in die affiche een bekend product. Je zorgt dat dat exemplaar bij de producent terecht komt. En voila, gratis advertentieruimte in alle kranten :-D

Dat is geen flater, dat is bewuste provocatie om in de pers te komen.

CLAESSENS Joris 30 april 2014 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertc (Bericht 7119319)
Campagnegeld te veel? Juist niet. Je maakt één exemplaar van een affiche. Je verwerkt in die affiche een bekend product. Je zorgt dat dat exemplaar bij de producent terecht komt. En voila, gratis advertentieruimte in alle kranten :-D

Dat is geen flater, dat is bewuste provocatie om in de pers te komen.

OOOh!!!
Gij hebt een slecht gedacht van ons... :oops:
:lol:

ilfalco 30 april 2014 14:12

helemaal geen flater gratis reclame.... je moet al het verstand hebben van een panda om dat niet in te zien .... man die zich pandareus noemt met een minibrein.

Knuppel 30 april 2014 14:17

Citaat:

Leuk hé? Al die Belgische rechters die het VB tegen heeft?

Jay-P. 30 april 2014 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7119709)
Leuk hé? Al die Belgische rechters die het VB tegen heeft?

Leuk is niet de exacte omschrijving.
Maar VB gelul OOK nog tolereren zou er erg over zijn, zelfs voor Belgische rechters.
Voor mij mag het VB profitariaat, van leiding tot hun plebs geexpulseerd worden naar dezelfde zandbad als de Moslim profiteers. Same Shit, den ene van een koevlaai, den andere van een dromedaris.

(DROOM)...En dan terug naar een acceptabele regio. Wie weet, ECHTE lokalen zouden misschien terug komen.

En dan opnieuw leven met de Walen, Brabanders en anderen, indien ze braaf zijn en zich gedragen. Antwerpen kunnen we altijd nog kwijt aan de Zeeuwen en die van RRRotterdam, niet?

Knuppel 30 april 2014 14:55

Bwa...er wordt héél wat anders getolereerd door de Belgische rechters.
Maar daarover zullen we bepaalde "leukerds" zelden horen klagen.

ilfalco 30 april 2014 15:04

Nu ja ik vraag me af of de hallalers hun bier gaan drinken van die paters... of dan toch maar die 70 procent van de Vlamingen die achter de migratiestandpunten staan van het VB.

Jay-P. 30 april 2014 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7119779)
Bwa...er wordt héél wat anders getolereerd door de Belgische rechters.
Maar daarover zullen we bepaalde "leukerds" zelden horen klagen.

AUB,verklaar nader. Ik wil dat echt horen en verifieren.

Knuppel 30 april 2014 15:13

Zegt de naam Karel De Gucht je iets?

Jay-P. 30 april 2014 15:18

Ik ken geen insekten.
Verklaar U nader en probeer kevers van vlaaien te houden want anders komen we nergens.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be