![]() |
Westmal of hallal ? het blok flatert weer
Heb blok leerde duidelijk niet uit zijn Louboutin débacle of het gepikte foto ontwerp waar ze twee keer via de rechtbank terug op het normale spoor gezet zijn. Nu komt Philip Dewinter met een vergelijkbare stoot af, en botst na één dag al op een verbod van de rechter.
Heeft zijn partijtje campagnegeld teveel ? http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...nslikken.dhtml Bij Westmalle kunnen ze er alvast niet mee lachen. Ik daarentegen... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Wat er anders gebeurt lees je hier : Citaat:
Citaat:
|
Daar is toch een kans dat de slogan "Halal of Westmal" zal blijven leven.
Als sporadische vervanger van onze "schol", "proost", "gezondheid", .... en de Schoof wacht tot hij eens mag klinken met een vertegenwoordiger van de Verening Met Winstgevend Doel, genaamd katholieke kerk, om die "halal of Westmal" te gebruiken, om ook aan hem (nooit haar) diets te maken dat er toch eigenaardige zaken voorgehouden worden in alle godsdienstige oplichtingspraktijken. . |
Ze mogen al blij zijn met een beetje reclame.
We hebben geen Westmalle-league als eersteklassevoetbal en de rode duivels zitten ook al bij inbev, veel politiekers ook. De kans is vrij groot dat dit simpele zinnetje een eigen leven gaat leiden en dat veel mensen eerder een Westmal' gaan bestellen... |
Citaat:
Dat is geen flater, dat is bewuste provocatie om in de pers te komen. |
Citaat:
Gij hebt een slecht gedacht van ons... :oops: :lol: |
helemaal geen flater gratis reclame.... je moet al het verstand hebben van een panda om dat niet in te zien .... man die zich pandareus noemt met een minibrein.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar VB gelul OOK nog tolereren zou er erg over zijn, zelfs voor Belgische rechters. Voor mij mag het VB profitariaat, van leiding tot hun plebs geexpulseerd worden naar dezelfde zandbad als de Moslim profiteers. Same Shit, den ene van een koevlaai, den andere van een dromedaris. (DROOM)...En dan terug naar een acceptabele regio. Wie weet, ECHTE lokalen zouden misschien terug komen. En dan opnieuw leven met de Walen, Brabanders en anderen, indien ze braaf zijn en zich gedragen. Antwerpen kunnen we altijd nog kwijt aan de Zeeuwen en die van RRRotterdam, niet? |
Bwa...er wordt héél wat anders getolereerd door de Belgische rechters.
Maar daarover zullen we bepaalde "leukerds" zelden horen klagen. |
Nu ja ik vraag me af of de hallalers hun bier gaan drinken van die paters... of dan toch maar die 70 procent van de Vlamingen die achter de migratiestandpunten staan van het VB.
|
Citaat:
|
Zegt de naam Karel De Gucht je iets?
|
Ik ken geen insekten.
Verklaar U nader en probeer kevers van vlaaien te houden want anders komen we nergens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be