![]() |
Is een vagina het duurste luxeproduct?
Niets kost meer dan het onderhouden van een vrouw.
Zowel mentaal als financieel betaal je de gigantische prijs. Dat zaagt. Dat klaagt. Dat heeft maandstonden. Dat heeft last van de menopauze. Dat "vergeet" haar pil te pakken. Het jaagt al uw vrienden weg. Dat heeft nooit genoeg. Wil constant brassen met geld. Probeert u te kneden en te veranderen. Speelt den baas over u. Gaat vreemd. En naar seks kan je ook al fluiten na verloop van tijd. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je wil uit de kast komen, moet je daar zoveel cinema niet rond verkopen. |
Citaat:
|
Een kut laten steken kost tussen de 10.000 en 25.000 euro afhankelijk van de verwikkelingen maar ge krijgt wel wat terug van de ziekenbond .
In Thailand kost een vagina steken zo'n 5.000 euro , of je daar terugkrijgt weet ik niet . Het is alvast inderdaad duur , zo'n vagina . Als maniak zou ik zeggen , ik laat mij een kut steken = meer neukkansen , als vrek zeg ik , ik hou mijn piemel . |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dempertje heeft blijkbaar weeral 'n blauwtje gelopen... Terug naar het hoerenkot dan maar? :lol: |
Citaat:
Is het fijn vertoeven onder de sloef? |
Citaat:
wat minder naar de Carré gaan .. 8-) |
Citaat:
|
Al die mensen die demper gaan haten, simpelweg omdat hij de waarheid spreekt.....
Fuck them niggers ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind deze thread wel een beetje gestoord :cry:
Ik maak me ernstige zorgen over medische toestand van onze demper !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het probleem is de drang om ze na verloop van tijd buiten te stampen omwille van hun gedrag. |
Demper, wat een geluk voor U! Het zijn problemen waar jij nooit mee zult te maken hebben! ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be