![]() |
Eddy Merckx promoot Guy Verhofstadt (in het Italiaans)
Citaat:
Mogen wij meekiezen of wordt aan ons niet gevraagd wie Barosso gaat opvolgen? |
Verafstoot kiest dus, om zijn campagne te ondersteunen, de toevallige m/v die sterke benen heeft en een goed uithoudingsvermogen.
Dat die brave man niet op de eerste plaats stond bij het uitdelen van andere zaken ... tant pis. Dat die brave man liberaal geworden is, puur om zijn eigen vergaarde centen veilig te stellen, en helemaal niet uit andere overwegingen, tant pis. Voor mij staat dat op hetzelfde niveau als een politieker die een babe, een miss of whatever op de lijst zet, puur en alleen omwille van haar/zijn looks. Nu, wat trek ik het me aan. Verafstoot is 'gekend' in de EU: een beetje te fanatiek voor de gedachte van de VSE. Er zullen wel een paar veto's in de coulissen gesteld worden ... . |
EM al langer de nuttige idioot van het establishment....
En zijn zinkende fietsenbedrijf net op tijd kunnen verpatsen aan een liberaal zeker... Dat hij FDF reg. Flandre steunt verbaast mij dan ook niet. |
![]() Stond daar geen foto'ke in van Merckx die een spuitje gekregen had in dat boek? :-D Je zou het haast nog gaan geloven met zo van die (opgelegde) gekke 'uitspraken' :roll: ![]() |
Citaat:
Voor de kandidaat-voorzitter is er een voordracht door de Europese Raad, wat onderstelt dat er reeds een intern politiek akkoord is tussen de 28 leden van deze raad. Daar zit een delicate evenwichtsoefening achter die rekening moet houden met nationale belangen, andere topfuncties in internationale organen, evenwichten tussen de lidstaten onderling, de zuiver politieke evenwichten tussen de politieke families (vandaar dat men met fracties werkt). Na de voordracht door de raad aan het Europees Parlement zal dit laatste beslissen bij stemming. Dat is dus de democratische toets. Vervolgens mag elke lidstaat één mogelijk lid voordragen aan de Europese Raad. (dus : er is reeds in de lidstaat zelf een politiek akkoord voor de betreffende persoon voor te dragen). De ER draagt de kandidaten voor aan het Europees Parlement, die beslist bij stemming. |
Wat is het nut dan om Eddy Merckx in een italiaans verkiezingsspotje te laten opdraven?
Och gut! ja! Mijnheer Verhofstad woont toch in Toscane! zou het dat zijn? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be