![]() |
Wat is dat hier?
Op bepaalde topics is mij de toegang geweigerd. Vooral als het te maken heeft met Piano. Wat is dat voor onzin? Graag een woordje uitleg.
Volgend bericht krijg ik dan te zien: Systeem Bericht Vicky, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons: |
*Knip*
Jan V. |
Bepaalde topics, ik denk dat ik weet welk topic u bedoeld. Dat topic heb ik gesloten en verwijderd omdat het een persoonlijke aanval op Thepiano was die volledig niets ter zake deed in het forumonderdeel Binnenlandse Politiek.
|
Citaat:
*Knip* Geen persoonlijke aanvallen Jan V. |
Citaat:
|
Vicky kan misschien beter de FAQ en de registratievoorwaarden van PB herlezen om haar geheugen op te frissen. Het kan misschien de kwaliteit van haar topics/replieken tot ongekende hoogten stuwen. :roll:
|
Mag ik er misschien aan herinneren dat ik op de topic in kwestie nog niet geantwoord heb? En dat ik sedert gisteren pas na een lange tijd hier terug ben? Naar Piano toe heb ik evenmin beledigende reacties gepost, net zo min als hij naar mij.
Daarentegen vind ik de laatste reactie hier boven zéér beledigend. Ik ben geen zwarte, nooit geweest trouwens. Ik kom uit een gezin van Britse geallieerden en daar ben ik fier op. Dat kan niet van de meeste (nu linkse) posters gezegd worden. |
Citaat:
|
Dit is de topic. Nu graag wat meer uitleg a.u.b.
Wat is de bijdrage van ThePiano in het succes van het VB? |
Citaat:
|
Gelieve op te houden met elkaar van alles en nog wat te beschuldigen. Persoonlijke aanvallen kunt u altijd melden aan ons en die worden dan verwijderd. Het is mogelijk dat u daardoor een topic niet meer kunt bereiken (als deze gewist is). Persoonlijke vetes vecht u maar elders uit.
Dank voor uw begrip, Jan V. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be