![]() |
"De Wever weet dat hij met ons systeem kan openbreken"
Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En toch, de hand blijft uitgestoken. En voor er onterecht opmerkingen gemaakt worden, u mag het voor u zelf na gaan, onze hand werd ook al uitgestoken toen de cijfers voor onze respectievelijke partijen omgekeerd waren. |
Het moet natuurlijk ook een echt verschil kunnen maken die hand te grijpen. Is er dat? Blokkeren lijkt me een nogal mager en mogelijks zelfdestructief objectief voor het NVA.
|
Citaat:
Een winnende partij die zich inlaat met loosers wordt op termijn zelf een looser. Je moet dus al oerdom zijn om dat uitgestoken VB handje te aanvaarden. |
Citaat:
Dus doe rustig verder zou ik zeggen.j |
Citaat:
|
Citaat:
8-) |
Citaat:
En als kroon op het werk hebben ze nog steeds de "Philippe Der Winterr" (als mascotte pitbulleke?) behouden in plaats van hem te dumpen in een of andere souvenirmarkt als curiosum of fetish voor een bepaald soort van souvenir-jagers. Ik denk dat "De Ploat Van Antwaarpe" daarvoor bedankt en dat kan ik goed begrijpen. |
Er zijn in het Vlaams Belang nog wel enkele kaderleden, vele militanten en nog veel meer kiezers, die geschikt zijn om de overstap naar de nva te maken.
Maar het is gelijk met immigratie: dat kan je niet te snel laten verlopen; de absorptiecapaciteit is beperkt. Steek je uitgestoken hand dus maar terug, je hebt je punt gemaakt in het raam van de kiesstrijd. Doe verder met hetgeen waar je erg nuttig voor bent voor Vlaanderen: zweeppartij zijn. En een herberg voor kiezers die kiesrecht hebben, maar eigenlijk zo democratisch-ziek zijn dat dit eigenlijk wel een probleem is. En mochten we samen (de v-partijen samen) zoveel stemmen halen dat het een nuttige blokkeringsminderheid zou kunnen betekenen, dan vormt die blokkeringsminderheid zich ook zonder dat we beider gezichten moeten verliezen. Want dan kunnen de anderen geen werkbare regering vormen tesamen. . |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Het ging niet over blokkeren maar over openbreken. Wat verkies jij als de N-VA met 35% wordt "vermeden"? Dat ze blij en gelukkig "aan de kant gaat staan", of dat ze de de enige uitgestoken hand aanneemt ipv zich opnieuw buiten spel te laten zetten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien is er binnen de partij een totaal gebrek aan capabele krachten, zelfs Dewever geeft toe dat dat een grote bekommernis is . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dewever geeft zelf toe dat de kwaliteit van zijn "personeel" niet in verhouding staat met de sterkte van zijn partij. Ik ga er nog iets aan toevoegen : als Dewever wegvalt , is het gewoon gedaan, dan gaan ze daar zelfs gewoon onderling beginnen vechten. |
Citaat:
Als het klopt wat jij beweert, en de N-VA laat zich in met de loosers van de traditionele partijen, dan wordt ze op termijn zelf een looser. Ze moet dus al oerdom zijn om hun uitgestoken hand te aanvaarden. Tot nu toe stelt zich dat probleem echter niet vermits geen énkele partij behalve het VB de hand uitsteekt naar de N-VA. Kom dus niet janken en jammeren als veruit de grootste partij van het land geen andere keus wordt gelaten dan de enige hand die wordt uitgestoken te grijpen nadat het regime er alles, �*lles aan heeft gedaan om ze te "vermijden". Je hebt er wellicht geen idee van hoe waar het is dat de de N-VA haar doodvonnis tekent als ze zich inlaat met de loosers van de traditionele partijen. De termijn om daardoor een looser te worden zal zelfs zéér kort zijn. Of moet ik hier een tekeningetje bij maken? Citaat:
|
Citaat:
Het regime hoeft maar een gek te vinden om De Wever een kogel door de kop te jagen en het is afgelopen met de N-VA. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be