![]() |
Sportieve student offert eigen leven op om vriendin te redden
Sportieve student offert eigen leven op om vriendin te redden
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-redden.dhtml Een triest einde , helaas !! Zijn vriendin is gered , door eigen leven eventueel op te geven om een andere te redden !! Wat gaat er in zo iemand z'n/haar hoofd om dit te doen ?? Zou u in zo'n situatie (eenderwelke) hetzelfde doen ?? Ook al heb je de kans om (nog) iemand te redden , zou u enkel uzelf redden , en de rest de pot op ?? |
Laat ons zeggen dat het afhangt van wie ik moet redden (Volkert VDG, Dutroux of Patrick Debrochette zouden het kunnen schudden).
|
Ik geef mijn leven voor de mensen die bij heel dierbaar zijn en voor goede vrienden ga ik heel ver...
De rest mag door de grond zakken.. |
Het lijkt me niet evident op basis van de gegevens in het artikel ervan uit te gaan dat de student wist een gewisse dood tegemoet te gaan. Oppassen met mogelijke typische mediaoverdrijvingen.
|
Citaat:
Het is toch gewoon een mooie daad of niet dan? |
Citaat:
|
Citaat:
Trek je conclusie zelf zou ik zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wel kei-schattig. |
Citaat:
'k dacht dat je me zou redden. |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik zie dat iemand in gevaar is, dan zal ik (hopelijk) wel wat proberen te doen. Maar mijn leven geven doe ik alleen voor mijn dierbare en voor goede vrienden ga ik gewoon heel ver. Voor een vreemde is mijn eigen veiligheid gewoon belangrijker. |
Citaat:
Ben benieuwd of je dit ook tegen mij irl zou durven zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als jij smeekt om hulp, dan loop ik echt niet verder hoor. Ik ben gewoon een mens van vlees en bloed, en misschien nog wel het belangrijkste: empathie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be