![]() |
De Wever: 'Ik vertrouw Alexander De Croo niet, en moet hem menselijk niet'
Eerlijk, dat is het wel.
Maar toch zwaar. Daar moet toch iets zijn ... titel: De Wever: 'Ik vertrouw Alexander De Croo niet, en moet hem menselijk niet' In het krantenartikel on line is een link naar een kort fragment waar je beiden (apart) aan het woord ziet en hoort. http://www.nieuwsblad.be/article/det...mf20140506_038 Citaat:
|
Met wie gaat de N-VA een regering vormen? Vlaams of federaal.
|
Citaat:
Wouter Beke: "Ik heb moeite om Bart De Wever te vertrouwen" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En Beke is wel 100% betrouwbaar...
|
Dat had ik nu niet verwacht van Beke.
Ze hebben alles uit de kast moeten sleuren om hem van NVA weg te trekken, tot hij uiteindelijk een bocht van 180 graden maakte en zelfs daarna nog opvallen mild bleef voor Dewever toen hij tot in den treure toe mocht gaan uitleggen waarom hij zijn beruchte tsjevenstreek had geleverd. En die man vertrouwt Dewever niet meer? Ik zou me in Wouters plaats toch niet teveel zorgen maken. Nog een kleine drie weekjes, en alles zal weer koekebak zijn. |
Schild en vriend.
Zoveel hadden de Vlamingen nodig om de vijand te herkennen.
Alles kaat koet zouden ze niet aanvaard hebben. |
Interessant fragment. Zeker het bekijken waard. Diegenen die nog hopen dat N-VA liberaal zou worden krijgen een reality-check. Bart De Wever heeft meer sympathie voor Wouter Beke dan voor Alexander De Croo.
|
|
Citaat:
|
De muskusos vond dat het stinkdier een rare geur had.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mij mogen Beke en De Croo nog eens deelnemen aan een federale regering met Vlaamse minderheid.
Ze kunnen België makkelijker kapot krijgen dan dat Dewever dat ooit zou kunnen. |
sommige mensen hier kunnen ofwel ongelooflijk goed hun naïviteit etaleren ofwel beseffen ze niet dat het binnenkort verkiezingen zijn dus dat de campagnepraat nu de menselijke ratio heeft vervangen ?
|
Citaat:
|
De Wever is heel duidelijk vriendjes aan het maken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be