![]() |
De bochten van de Open Vld zijn een ring op zich
Voortschrijdend inzicht, allemaal goed en wel. Op een bepaald moment wordt dat echter gewoon ordinair geflip-flop. Te veel koerswijzigingen in te weinig jaren. Ik weet ondertussen niet meer hoeveel keer de afgelOpen Vld nu al veranderd is van pro-BAM naar anti-BAM en vice versa. De ene keer moet er zo snel mogelijk een spade in de grond, de andere keer moeten er nog meer studies komen.
Misschien zouden de afgelOpen Vld'ers hun bochten beter gebruiken om effectief de Antwerpse ring uit te breiden. |
N-va maakt evenveel bochten en de tsjeven die staan negens voor... handig moet je zelfs geen bochten maken.
|
post 3 en de NVA wordt erbij gesleurd.
|
Citaat:
Vragen welke bochten, dat zal weer te moeilijk zijn. Zoals hij begon te mekkeren over het feit dat de N-VA de onderwijshervorming steunt, maar er mooi vergat bij te zeggen dat het afschaffen van de graden niet in het oorspronkelijke akkoord stond. |
Citaat:
Voor mij zegt dat genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is allemaal de schuld van islam, jong :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk iets anders dan Bracke. Maar dat is normaal binnen de N-VA.:lol: Het zijn de nieuwe tsjeven, ze zijn tegelijkertijd voor en tegen, navenant het moment en de persoon die de micro onder de neus wordt geduwd. Het wordt waarschijnlijk helemaal niets. Binnen een jaar of 5 of wanneer Dewever wegvalt zijn ze opnieuw een voetnoot. Maar bepaalde mensen zullen tegen dan inderdaad een villa of 2 rijker zijn. ;-) |
Francken is tegen het VB maar aapt ze wel (te veel) na.
Bracke is een onnozelaar. Kan je echt niet beter? |
Citaat:
Nu, de realiteit is dat het VB vakkundig opzijgezet is. Met de N-VA is dat voorlopig nog niet gelukt. |
Het is slecht weer vandaag, is dat ook de schuld van Open VLD ?
|
Citaat:
Dat is maar schijn, omdat het moet. De N-VA zit vol met VB sympathisanten Er is heus wel meer dan 9 of 10 procent van de bevolking die de islam niet ziet zitten, zo naïef ga je toch niet zijn zeker. :lol: |
Citaat:
Het is niet omdat extreme vormen zijn binnen die godsdienst, dat we die collectief moeten haten. Extreme katholieken bestaan ook, om nog maar te zwijgen over onze extreme Joodse vrienden. |
Citaat:
De verontwaardiging van de zogezegd "niet extremen" is ook vrij dun. Zie jij ze massaal op straat komen om de misdaden van hun geloofsgenoten te veroordelen ? Ik niet. Nee , er zijn er misschien weinig die effectief de aanslagen plegen , maar er zijn er veel die er mee sympathiseren. |
Citaat:
Ik zie de Islam niet zitten. Ik vind dat een achterlijke godsdienst en cultuur. Maar ik heb geen enkele sympathie voor het VB. Ik wil de moslims niet buitenzetten. Ik wil hen niet verbieden om een hoofddoek te dragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be