Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Vraagje aan de moderatie. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201865)

Xenophon 8 mei 2014 15:37

Vraagje aan de moderatie.

Over de ban van Demper, of zoals ik hem noem, mein Demperchen.

Welke ban heeft hij aan zijn been, mag hij nog terug komen?

Bij voorbaat dank.

Rudy 8 mei 2014 15:44

Ik hoop dat deze draad niet wordt gesloten na een antwoord van de moderatie.

eno2 8 mei 2014 16:16

En Descartes Jr? (Demper vind ik niet belangrijk)

Pontifex 9 mei 2014 10:32

Beste forumbezoekers,

Over strafpunten en bans wordt door de moderatie in principe geen info gegeven, en wordt noch publiek noch per PB gediscussiëerd.
We hebben er alle belang bij om zoveel mogelijk deelnemers aan boord te houden, dus als we tot uitsluiting overgaan, is er steeds een heel goeie reden.
Wie zich aan het forumreglement en de wet houdt, riskeert nooit een ban.

Pontifex.

Xenophon 9 mei 2014 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex (Bericht 7131926)
Beste forumbezoekers,

Over strafpunten en bans wordt door de moderatie in principe geen info gegeven, en wordt noch publiek noch per PB gediscussiëerd.
We hebben er alle belang bij om zoveel mogelijk deelnemers aan boord te houden, dus als we tot uitsluiting overgaan, is er steeds een heel goeie reden.
Wie zich aan het forumreglement en de wet houdt, riskeert nooit een ban.

Pontifex.

Ik meen mij te herinneren dat er vroeger al eens uitgelegd werd wat er voorgevallen was en hoe lang de ban al dan niet permanent duurde.

Ik zal me vergissen dan.

eno2 10 mei 2014 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7132470)
Ik meen mij te herinneren dat er vroeger al eens uitgelegd werd wat er voorgevallen was en hoe lang de ban al dan niet permanent duurde.

Ik zal me vergissen dan.

Allang opgedoekt die draad. Te veel discussie. Teveel overlast voor Mod. We moeten op onze curiositeit blijven zitten:-(

Rudy 10 mei 2014 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex (Bericht 7131926)
Beste forumbezoekers,

Over strafpunten en bans wordt door de moderatie in principe geen info gegeven, en wordt noch publiek noch per PB gediscussieerd.
Pontifex.

Na tien jaar geregistreerd te zijn op dit politiek forum kan ik zeggen dat er nochtans tal van voorbeelden zijn waarbij de moderatie publiek informatie verschaft over banmeldingen: waarom iemand werd gebannen, enz.
En kom nu aub niet vertellen dat je niet verantwoordelijk bent voor de uitspraken van collega's moderatoren.

Karel Martel B 10 mei 2014 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7131004)
Over de ban van Demper

Wie is dat?

eno2 10 mei 2014 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7131017)

Rudy. Dat zou erg jammer zijn inderdaad vanwege het belemmeren van jouw superieure bijdragen.
Na veertien jaar geregistreerd te zijn op dit forum kan ik zeggen dat ik jouw intellectuele capaciteiten nergens geëvenaard gezien heb hier.

Het antwoord van moderatie doet er verder helemaal niet toe.

Zolang deze draad maar open blijft...

Pontifex 10 mei 2014 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7133977)
Na tien jaar geregistreerd te zijn op dit politiek forum kan ik zeggen dat er nochtans tal van voorbeelden zijn waarbij de moderatie publiek informatie verschaft over banmeldingen: waarom iemand werd gebannen, enz.

De redens voor een ban kan je vinden in het forumreglement dat je onderschreef bij registratie.

Citaat:

En kom nu aub niet vertellen dat je niet verantwoordelijk bent voor de uitspraken van collega's moderatoren.
Ben ik volgens u verantwoordelijk daarvoor?

Pontifex.

Gipsy 10 mei 2014 20:36

Er zijn hier een paar deelnemers die dagelijks dreigen te rapporteren. Ik kan er met akkoord gaan dat er zekere regels moeten gelden op een forum maar dit is een gevaarlijke tendens. Het creëert ook een klikspaansfeer die de kwaliteit van het forum niet ten goede komt.

Temeer dat die klikspanen deze methode toepassen om er deelnemers te laten verwijderen wiens opinie ze niet lusten. Ik ben hier al een paar keer over mijn moraal aangevallen en zelfs op tamelijk kwetsende manier. Ik laat het over mij gaan en zal nooit klikspaan spelen. Maar ik stel vast dat anderen niet nalaten andere forummers te beschadigen en het klikken als tweede wapen gebruiken en succesvol gevolg krijgen.

Dat dreigwapen gebruiken ze dan consequent en regelmatig.

Kaaskoppie 10 mei 2014 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7134500)
Er zijn hier een paar deelnemers die dagelijks dreigen te rapporteren. Ik kan er met akkoord gaan dat er zekere regels moeten gelden op een forum maar dit is een gevaarlijke tendens. Het creëert ook een klikspaansfeer die de kwaliteit van het forum niet ten goede komt.

Temeer dat die klikspanen deze methode toepassen om er deelnemers te laten verwijderen wiens opinie ze niet lusten. Ik ben hier al een paar keer over mijn moraal aangevallen en zelfs op tamelijk kwetsende manier. Ik laat het over mij gaan en zal nooit klikspaan spelen. Maar ik stel vast dat anderen niet nalaten andere forummers te beschadigen en het klikken als tweede wapen gebruiken en succesvol gevolg krijgen.

je wilt in feite zeggen dat dit forum een kleuterklas is

Raf 11 mei 2014 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7134500)

Zever. Je zal hier nooit strafpunten krijgen of buitengegooid worden omwille van je "moraal", maar omwille van het schelden, beledigen, persoonlijk aanvallen en meer van dat fraais. Degenen die hier strafpunten oplopen of buitengegooid worden, hebben dat maar aan één enkele persoon te danken: zichzelf. Al de rest is prietpraat.

Nietzsche 11 mei 2014 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7134687)
Zever. Je zal hier nooit strafpunten krijgen of buitengegooid worden omwille van je "moraal", maar omwille van het schelden, beledigen, persoonlijk aanvallen en meer van dat fraais. Degenen die hier strafpunten oplopen of buitengegooid worden, hebben dat maar aan één enkele persoon te danken: zichzelf. Al de rest is prietpraat.

Sommige mensen hier weten alleen precies wat ze tegen andere moeten zeggen om ze op de kast te jagen..

Maar daar weet jij natuurlijk niets van.. :-D

Esperanza 11 mei 2014 05:02

Citaat:

De ene moderator verschaft uitleg, de andere niet.
Citaat:

Waarom zou-ie? Ben jij soms verantwoordelijk voor de uitspraken van iemand anders?

Esperanza 11 mei 2014 05:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 7134149)
Rudy. Dat zou erg jammer zijn inderdaad vanwege het belemmeren van jouw superieure bijdragen.
Na veertien jaar geregistreerd te zijn op dit forum kan ik zeggen dat ik jouw intellectuele capaciteiten nergens geëvenaard gezien heb hier.

Het antwoord van moderatie doet er verder helemaal niet toe.

Zolang deze draad maar open blijft...

Je neemt alvast een optie op 2018?

Esperanza 11 mei 2014 05:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7131017)

Je hebt jouw antwoord gehad.

Deze draad nog langer openhouden heeft dan ook geen enkel nut.

En al zeker niet om jouw eeuwig dreinerig gezeur een podium te verschaffen.

Ke Nan 11 mei 2014 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7134714)
Sommige mensen hier weten alleen precies wat ze tegen andere moeten zeggen om ze op de kast te jagen..

Kom kom, iedereen is verantwoordelijk voor wat hij zelf schrijft.

Raf 11 mei 2014 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7134714)

Hoegenaamd niets. :-D

eno2 11 mei 2014 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 7134760)
Je neemt alvast een optie op 2018?

"Ik zal me vergissen dan"

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be