Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   'Cannabisbevrijdingsdag' in 200 steden wil verbod cannabis weg (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201969)

Universalia 10 mei 2014 18:35

'Cannabisbevrijdingsdag' in 200 steden wil verbod cannabis weg

Bron

Detail tekst:

Citaat:

In 200 steden wereldwijd vindt vandaag 'Cannabis Liberation Day' plaats, een evenement dat mensen wil samenbrengen die een eind willen aan het verbod op cannabis. Ook in Antwerpen wordt er actie gevoerd.
Dat was uiteraard te verwachten dat die bende randdebielen zich ging verweren om toch maar in hogere sferen te kunnen geraken zonder dat er verder iemand wat van zegt.

Zoals men al eerder schreef is The 'War on drugs' praktisch verloren en zullen wij een maatschappij krijgen waar een hele hoop zombies in zal rondlopen.

Dat die drugsverslaafden daar zelf voor kozen om dat te gebruiken, geen probleem mee maar kom dan ook niet zagen en zeveren achteraf dat je hulp of medische zorgen nodig hebt, want die zouden ze van mij al niet krijgen, trek er uw plan mee met uw kinderen aan de drugs of uzelf aan de drugs. :evil:

Bhairav 10 mei 2014 19:25

Gaan protesteren ertegen, met gelijkgezinden. Daarna samen stevig op kroegentocht!

manta 10 mei 2014 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7134307)
Bron

Detail tekst:

Dat was uiteraard te verwachten dat die bende randdebielen zich ging verweren om toch maar in hogere sferen te kunnen geraken zonder dat er verder iemand wat van zegt.

Zoals men al eerder schreef is The 'War on drugs' praktisch verloren en zullen wij een maatschappij krijgen waar een hele hoop zombies in zal rondlopen.

Dat die drugsverslaafden daar zelf voor kozen om dat te gebruiken, geen probleem mee maar kom dan ook niet zagen en zeveren achteraf dat je hulp of medische zorgen nodig hebt, want die zouden ze van mij al niet krijgen, trek er uw plan mee met uw kinderen aan de drugs of uzelf aan de drugs. :evil:

Van pijpen krijg je keelkanker, dat ze later niet komen zagen en zeveren dat ze hulp nodig hebben...
Nu ja, veel kankerpatiƫnten hebben baat bij 't gebruiken van cannabis dus tja...

Kaaskoppie 10 mei 2014 21:16

Citaat:

Bron

Detail tekst:

drugs is vies,alleen mensen die op de rand leven maatschappij nemen drugs

manta 10 mei 2014 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie (Bericht 7134550)
drugs is vies,alleen mensen die op de rand leven maatschappij nemen drugs

Daarom moeten we het op z'n Gents een andere naam geven...:-)

Kaaskoppie 10 mei 2014 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7134552)
Daarom moeten we het op z'n Gents een andere naam geven...:-)

het word eens tijd dat seks ook eens gelegaliseerd word

Peche 10 mei 2014 23:12

FF 20 dagen te laat :)

BigF 12 mei 2014 07:43

Citaat:

Bron

Detail tekst:

Ik was eigenlijk van plan om hier alinea per alinea op te reageren (ik was eerlijk gezegd al bezig) maar uiteindelijk bedacht ik dat ik tegen zoveel nonsens niet op te lullen is dus geef ik je beter gelijk in de hoop dat je dan voortaan je mond houdt over dingen waar je klaarblijkelijk geen klop van af weet.

Dus: groot gelijk Uni!!
Zeg ze het maar eens goed, dat stelletje zombies!!
:cheer:

Bierke 12 mei 2014 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7134645)
FF 20 dagen te laat :)

420? :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be