Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ilse en Waylon, goed gedaan hoor! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201976)

Derk de Tweede 11 mei 2014 10:35

Ilse en Waylon, goed gedaan hoor!

https://www.youtube.com/watch?v=bWe8PRsW4T0

Derk de Tweede 11 mei 2014 10:49

Zo hadden wij gewonnen! :twisted:

koe de poing 11 mei 2014 11:01

En ik wilde net typen dat die Hollandse toch schoner was dan die freak uit Oostenrijk

Derk de Tweede 11 mei 2014 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 7135018)
En ik wilde net typen dat die Hollandse toch schoner was dan die freak uit Oostenrijk

:-D

Raf 11 mei 2014 12:19

Een terechte overwinning voor Oostenrijk en een terechte afstraffing voor Nederland na hun hatelijke opmerkingen over de Belgische inzending. Nederland heeft terecht de 12 punten van België niet gekregen.

Los daarvan: de Oostenrijkse inzending was ook ècht wel de beste!

Derk de Tweede 11 mei 2014 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7135150)
Een terechte overwinning voor Oostenrijk en een terechte afstraffing voor Nederland na hun hatelijke opmerkingen over de Belgische inzending. Nederland heeft terecht de 12 punten van België niet gekregen.

Ze kregen er 8.
En de Belgische inzending was echt heel slecht.

vlijmscherp 11 mei 2014 14:34

Citaat:

De Belgische inzending was 14e van 16. Hun opmerkingen waren terecht.

Raf 11 mei 2014 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7135286)
Ze kregen er 8.

In mijn ogen nog 7 te veel.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7135286)
En de Belgische inzending was echt heel slecht.

Nee. Hij heeft een zéér goede stem, maar er werd hem een slecht liedje opgedrongen door de zogenaamde Belgische "vakjury", die er duidelijk geen kaas van gegeten heeft.

Anyway, daar gaat het niet om. Die oostbloklanden steunen elkaar en zorgen voor elkaar door voor elkaar te stemmen en te zorgen dat hun inzendingen doorgaan naar de finale, ongeacht hoe vreselijk die inzendingen ook zijn. De westerse landen kunnen daar allemaal een voorbeeld aan nemen.

vlijmscherp 11 mei 2014 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7135292)

Nee. Hij heeft een zéér goede stem, maar er werd hem een slecht liedje opgedrongen door de zogenaamde Belgische "vakjury", die er duidelijk geen kaas van gegeten heeft.

Anyway, daar gaat het niet om. Die oostbloklanden steunen elkaar en zorgen voor elkaar door voor elkaar te stemmen en te zorgen dat hun inzendingen doorgaan naar de finale, ongeacht hoe vreselijk die inzendingen ook zijn. De westerse landen kunnen daar allemaal een voorbeeld aan nemen.

Dat is een mythe, compleet ontkracht vorige week. Hoe verklaar je trouwens dan de overwinning van Oostenrijk en de 2e plaats van Nederland?

Max van Dietschland 11 mei 2014 14:39

Het boegeroep naar de Russische tweeling toe was beneden alle peil.

Raf 11 mei 2014 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7135293)
Dat is een mythe, compleet ontkracht vorige week. Hoe verklaar je trouwens dan de overwinning van Oostenrijk en de 2e plaats van Nederland?

De overwinning van Oostenrijk is te danken aan de haatboodschappen van Rusland, Oekraïne, Wit-Rusland en Armenië, die allen op een of andere manier dreigden het songfestival te boycotten als Conchita niet geband werd van deelname. De 2de plaats van Nederland is te danken aan het feit dat de westerse landen voor één keer ook eens blok gevormd hebben.

Raf 11 mei 2014 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 7135296)
Het boegeroep naar de Russische tweeling toe was beneden alle peil.

Nee, dat was zeer terecht. EBU had Rusland en de andere haatlanden moeten diskwalificeren omwille van hun haatboodschappen alleen al.

Derk de Tweede 11 mei 2014 14:48

Citaat:

Schaf de voorrondes af en geef een goede artiest een goed nummer, dan zal België ook scoren.

Raf 11 mei 2014 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7135305)
Schaf de voorrondes af en geef een goede artiest een goed nummer, dan zal België ook scoren.

Wat mij betreft mogen er ook een aantal landen uitgebonjourd worden die niks met Europa te maken hebben. Dan is dat gedoe met die voorrondes (dat per definitie oneerlijk verloopt trouwens) meteen van de baan.

Derk de Tweede 11 mei 2014 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7135308)
Wat mij betreft mogen er ook een aantal landen uitgebonjourd worden die niks met Europa te maken hebben. Dan is dat gedoe met die voorrondes (dat per definitie oneerlijk verloopt trouwens) meteen van de baan.

In Nederland had je eerst een systeem van nationale voorrondes waarbij verschillende artiesten dezelfde song moesten vertolken.
De makers van die song waren altijd dezelfde, geen enkele andere komponist had een kans.
Dat is nu gelukkig voorbij.

koe de poing 11 mei 2014 15:08

Ik vraag me af of zo'n Azerberi/azebejani/azernejer/ alle, zonen Kaukasiēr, zich echt Europeaan voelt

Nietzsche 11 mei 2014 15:38

Citaat:

:lol:

2de plek, kom haten... 8-)

Nietzsche 11 mei 2014 15:40

Citaat:

Wat een onzin, westerse landen stemmen voornamelijk ook op elkaar.

Maar België mag van ons nu eenmaal de tyfus krijgen.. :-D

Xenophon 11 mei 2014 16:59

Wanneer is dat songfestival misschien?

vlijmscherp 11 mei 2014 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7135465)
Wanneer is dat songfestival misschien?

Ik had niet verwacht dat jij wist wat het Songfestival is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be