Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Beke toont gebrek aan strategische intelligentie ivm gevechtsvliegtuigen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201983)

Nr.10 11 mei 2014 12:53

Beke toont gebrek aan strategische intelligentie ivm gevechtsvliegtuigen

Wil België verarmen door 4 tot 6 miljard euro uit te geven aan anti-europees lijfeigenschap.

De toekomst van de wereld ligt niet daar.

Nr.10 11 mei 2014 12:53

Lees meer hier.

Nr.10 11 mei 2014 12:54

1 Bijlage(n)
Gezeten naar de grootste dwaas die Belgie rijk, of beter arm, is.

Nr.10 11 mei 2014 12:55

Hier op het forum zitten een aantal zwaar betaalde lobbyisten.

Nr.10 11 mei 2014 12:56

Voor een bedrag tussen de vier en de zes miljard euro kan dat er wel af, wat duurbetaald lobbywerk, leunend aan de corruptie.

JeeBee 11 mei 2014 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 7135190)
Wil België verarmen door 4 tot 6 miljard euro uit te geven aan anti-europees lijfeigenschap.

De toekomst van de wereld ligt niet daar.

Je pleit in de verkeerde kerk.

Je moet Poetin aanspreken, dat kan voor jou niet moeilijk liggen.

Sinds 2008 heeft Rusland zijn defensiebudget met 40% verhoogd, ook dit jaar komt er nog eens 18% bij.

Zou hij van plan zijn om Europese lijfeigenen te maken?

Ons defensiebudget blijft ondertussen op een dieptepunt.

Charlie don't Surf 11 mei 2014 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee (Bericht 7135401)
Zou hij van plan zijn om Europese lijfeigenen te maken?

Neen , eerst Eurosong winnen , dan misschien ... eventueel ...

Military spending 2013

Nr.10 11 mei 2014 16:45

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf (Bericht 7135419)

Military spending 2013

De grafiek maakt duidelijk waar de vernietigingsdreiging van uitgaat.

Nr.10 11 mei 2014 17:12

Het moge duidelijk zijn dat de EU een potentiële speeltuin is voor iedere mogelijke Machiavelli waar ook ter wereld.

Het monster van de zogezegde "vriendschap" die er geen is het ergst mogelijke monster, in de reële wereld.

Laat ons de Heer bedanken dat Putin bestaat.

Nr.10 11 mei 2014 17:19

2 Bijlage(n)
Paus Franciscus en Putin, de geestelijke en de wereldlijke leider.

Nr.10 11 mei 2014 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf (Bericht 7135419)

Military spending 2013

Let ook op de militaire uitgaven die een achterlijk land als Saoedi-Arabië doet. Miljarden aan wapentuig zijn daar uitgegeven de laatste jaren, voor een landje van amper 10 miljoen inwoners. Niet normaal.

Nr.10 11 mei 2014 20:12

Wat denken de wapen- en progandadeskundigen op deze site aanwezig, daarvan?

Nr.10 11 mei 2014 20:13

De zwaar betaalde, naar corruptie en verraad stinkende, lobbyisten.

brother paul 11 mei 2014 21:20

wel lieve mijnheer: kijk eens hoe sterk europa onderhandelt met rusland over oekraine
Ik ga niet zeggen dat ik wil dat iedereen zich daar militair gaat inmengen.

Maar laten we zeggen om strategisch te denken, het zou fijn zijn dat Europa (in één groot legeronder leiding van Nato met vetorecht van europarlement) en Amerika en China de drie grote jongens samens eens een tiental vliegdekschepen sturen, en daar eens gaan tonen dat wat rusland aar doet ons niet aanstaat. Niet expantionistisch dat europa Oekraine direct moet gaan inlijven, maar wel steunen op democratie, dus wat wil die bevolking daar;

En ook niet een enquete zoals je hier een enclave knokkenaars zou hebben en vragen of ze bij nederland willen zijn of niet;

Nr.10 11 mei 2014 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 7135747)
wel lieve mijnheer: kijk eens hoe sterk europa onderhandelt met rusland over oekraine

Maar laten we zeggen om strategisch te denken, het zou fijn zijn dat Europa (in één groot legeronder leiding van Nato met vetorecht van europarlement) en Amerika en China de drie grote jongens samens eens een tiental vliegdekschepen sturen, en daar eens gaan tonen dat wat rusland aar doet ons niet aanstaat. Niet expantionistisch dat europa Oekraine direct moet gaan inlijven, maar wel steunen op democratie, dus wat wil die bevolking daar;

En ook niet een enquete zoals je hier een enclave knokkenaars zou hebben en vragen of ze bij nederland willen zijn of niet;

Deze post getuigt van weinig inzicht. Spijtig maar helaas ;-)

brother paul 11 mei 2014 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 7135771)
Deze post getuigt van weinig inzicht. Spijtig maar helaas ;-)

wel leg jij het dan eens uit wat er daar gebeurt. Dus ik zeg niet dat ik nieuwe F16 nodig heb, daar wil ik nu niet over redeneren.
Ik vraag mij gewoon met gezond verstand af, zijn we nu als europa goed bezig metonze economische sancties en debatten voeren. Terwijl alle diensten van buitenlandse zaken gehackt worden om hun documenten te veroveren etc.

Dus ja ik wil het wel eens weten van u, hoe los je dat probleem daar op, hoe zorg je dat zo'n democratisch verkozen dictator wat minder zijn spieren rolt, en oekraiene gerust laat.

Nr.10 12 mei 2014 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 7135800)
Terwijl alle diensten van buitenlandse zaken gehackt worden om hun documenten te veroveren etc.

Het discussieonderwerp United Stasi zou je moeten leren dat er zoveel gaten in de amerikaanse software op je PC en in de amerikaanse onderdelen van je PC zitten dat je beschaamd zou moeten zijn het geformuleerde zinnetje op het forum te posten.

subocaj 12 mei 2014 03:35

Legale regimes omverwerpen is al langer een hobby voor het westen.
Tot nu toe heb ik enkel agressieve taal van het Westen gehoord, zowel over het referendum in de Krim als nu over het referendum van de 2 oostelijke provincies.
Referenda die hier niet toegelaten zijn in het "vrije Westen".
De propaganda machine draait hier nog harder dan in Rusland.

Boduo 12 mei 2014 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 7135747)

Amerika heeft 3 reusachtige vliegdekschepen dobberen in de Middellandse zee of dicht bij Gibraltar.
Er staan daar +/- 260 vliegtuigen op.
(Belgie had indertijd 116 F-16's).

Boduo 12 mei 2014 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 7135194)
Lees meer hier.

Als we vandaag in Europa 70 jaar vrede vieren dan hebben we dat te danken aan de Europese Unie.
Niet aan de NAVO.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be