![]() |
stel uw vraag aan Peeters en De Wever.
http://nieuws.vtm.be/binnenland/9154...rs-en-de-wever
Ik heb er 1 gesteld. Dat ik het aantal pagina's in mijn belastingsaangifte wil gehalveerd zien. Wegens te complex om in te vullen voor velen. Het straalt regelitis en chaos uit. Nog vragen vanuit het forum? |
ik heb ene ingestuurd. Kweet zonder of ze zal overleven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een nogal vage vraag . |
Citaat:
Personenbelasting via tax on web is toch enorm simpel? Tegenwoordig worden de meeste cijfers al vanzelf ingevuld door het programma. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom NVA en geen Vb? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wil nog uitbreiden: asielzoekers met gegronde reden zitten hier uiteraard niet onder |
Citaat:
Maar er is maar één partij die eerlijk & realistisch is tov de burger op dat vlak. Al wie denkt dat je miljarden euro gaat halen uit vermogensbelastingen dwaalt. |
Citaat:
Daarnaast heb je ook EU onderdanen die recht hebben om hier te reizen, verblijven en studeren. In bepaalde gevallen zullen zij niets bijdragen, ons enkel kosten, maar ze hebben hier recht op. Wil u hier tegen het EU recht ingaan? Daarnaast zijn er nog tal van veranderlijke scenario's. Stel dat iemand komt die hier toegevoegde waarde betekent, een paar jaar werkt en dan zwaar ziek wordt en ons dus enkel geld kost en niets meer bijbrengt. Wat doen we dan? Narekenen tot op de cent hoeveel hij bijgedragen heeft en hem buitengooien als hij dat bedrag heeft 'opgebruikt'? Daarnaast kunnen we nog denken aan de gezinshereniging. Iemand die hier bijdraagt, mag die ook zijn vrouw of man (die niet werkt) binnenbrengen, of moet die alleen blijven? etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be