![]() |
De deals –gesjoemel – gaan verder tot 25.05.14- en dat u ze stopt!
Terwijl dat je bij de Europse zangcomedie nu als vrouw een baard moet hebben zonder wurst.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Transseksualiteit http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualiteit http://www.alle-tests.nl/quiz27/quiz...exueel-of-niet Wat hebben zij vandaag allemaal in handen? Is de radio en televisie in hun handen op EU vlak, wie stemt er voor een vrouw.. met een baard? Terwijl dat men stilaan het recht op het Grondgebied verliest voor de wil van het aanwezige volk- een les voor bepaalde steden –Belgische/ Vlaamse zeker inbegrepen. Grijpen morgen met de opengrenzen mentaliteit bepaalde bevolkingsgroepen ons territorium? Vallen morgen de facilitieten gemeente's allemaal in handen van de open grenzen politiek of wat? Verliezen wij morgen "ons territorium" aan een referendum waarbij de nieukomer wint? Hoelang nog worden burgemeesters en schepenen betaald volgens het aantal bewoners? Welke deze aanzet om iedereen binnen te laten en niet altijd met goede bedoelingen. Wanneer gaan zij het aanpassen aan een visie op wat morgen komt. Of moeten wij achtereen verhuizen uit eigen stad/land? Terwijl dat Crembo een nieuwe naam heeft gevonden voor onze “lopende zaken” deze worden nu “voorzichtige zaken”. Classificatie waar wij het helemaal mee eens zijn zeker voor wat betreft de waarborgen van Dexia en Arco die in “voorzichtige zaken” niet konden. Terwijl dat er elke dag misschien wel minder hoop is voor een verandering N-VA – Bart De Wever wordt elke dag verder in de hoek gedreven waarbij wij meer en meer een zicht krijgen hoeveel burgers er wel aan dat Belgisch infuus hangen. Zelf de werkloos uitkeringen onbeperkt in de tijd die vakbonden en anderen aan zo goed als iedereen hebben gegeven – trouwe leden en militanten zeker inbegrepen. Twee jaar werkloos uitkering en dan naar het OCMW waarbij men elk geval per geval zou gaan behandelen dat kan niet. De schande zou te groot zijn. Nochtans de perfecte filter voor al die EU burgers die ook naar hier komen zegens onbeperkt. Een stem kan alles veranderen: N-VA Federaal voor een "front" tegen PS V.B. Europees aangezien dat Van Oostereveldt niet bekend wil maken bij welke groep de N-VA bij de EU gaat samenvoegen. Bij Knack was hij de klokkenluider nu heeft hij al “charlatans” streken. Waarom mogen wij die een stem geven het niet weten? Dan maar V.B. voor een euro sceptische stem. Zij alleen kunnen die boel daar veranderen. Vlaams – Groen resoluut tegen de BAM of OosterweeltracÉ en andere kleine partijen zoals PVA De grootste “idioten” van dit land zullen opnieuw voor dezelfde stemmen waarmee alles zal doorgaan. Welke bank is de volgende : to big to fail. Aangezien dat men zegt dat het EU bankenfonds nu alleen voldoet voor de redding van een bank en dan nog. Gaan die burgers er voor zorgen dat de belastingbetaler opnieuw kan betalen. Die aan het infuus hangen zijn daar niet inbegrepen, zij handelen uit eigen belang en zullen trachten u te overtuigen net zoals Herman Van Rompuy die zegt dat zijn EU geen schuld treft… stem dan voor hem als u alle macht van het volk kwijtwil… het soeverien volk zal niet meer zijn. Net zoals die… van West-Vlaanderen die na de neen stem van Nederland en Frankrijk als goede “sjoemelaar” het verdrag van Lissabon ging uitvinden. Naar de essentie: Niemand is de politieke “corruptie” vergeten van de financiëntoren. Wij kennen al de partijen en politici die er aan meegewerkt hebben. Maar in België met de politiek benoemingen die zoals iedereen weet geleid hebben naar een klassejustitie waarbij niet iedereen gestraft wordt. Arme ambtenaren, vroeger van hun openbare dienst de trein op en vis versa. Nu dat zij allemaal wat ouder zijn geworden en dicht zijn bij het ontvangen van hun uitgesteld loon worden zij in dit geval naar Tour & Taxis gestuurd. http://www.vandaag.be/binnenland/150...tour-taxi.html Stel je eigen dat voor, zo een onveilig buurt waar men dan ook nog is met een groot aantal de bus op moet. En dan spreken wij nog niet van de mogelijke verkrachtingen in die buurt… Gelukkig dat de vakbonden die al lang niet meer handelen voor de gewone leden nog altijd opkomen voor de ambtenaren. Gaar dit voor een revolutie zorgen of gaat de overheid zijn piemel intrekken of niet? http://www.youtube.com/watch?v=uOj1ArfDLC8 |
Citaat:
|
Citaat:
En het is gemeentes, niet gemeente's. Als flamingant zou je dat toch moeten weten! |
Belgisch profitariaat
bedankt voor het verbeteren miauw miauw, beste weg om bij te leren.
Heb je ook nog iets over het onderwerp of is dat je taak niet? Ik "flamingant" in geen geval. Zoals al gezegd wil ik N-VA met hun artikel 1 van hun statuten gebruiken om een einde te maken aan België. Omdat ik er van overtuigd ben dat dit het beste is voor onze Vlaamse kinderen en kleinkinderen. Mensen, mede burgers die zouden weten wat er allemaal aan dat Belgisch infuus hangt zouden zeker deze keuze volgen. Maar alles is in dit land zodanig goed verborgen en buiten het publiek domein, wat maakt dat zij het niet weten. Nochtans zij er veel "technocraten" die het weten maar zij zwijgen zodat het infuus blijft lopen. Ben jij een "techno"? Miauw-miauw, vergeet mij niet te verbeteren. Dank bij voorbaat. PS Ik bezit geen enkele partijkaart, weze het duidelijk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
sale flamin
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
To big to fail!
(Verplichte referendum voor alle projecten die de leefbaarheid in gevaar brengen of deze met zeer hoge kosten. Soms betaald door de volgende generaties.)
Morgen zullen alleen nogmaar de goede standpunten en liefst van algemeen belang gevolgd en ondersteund worden. Links of rechts hebben zij door gebrek aan het volgen van bepaalde beloftes zelf nietig gemaakt. Zij zijn meer en meer overgegaan naar akkorden onder partij-voorzitters. Net zoals Di Rupo een regering was van partij-voorzitters. Daarom denk ik dat wij het blijvend "referendum" moeten gaan ondersteunen. Het is tijd dat het opnieuw in onze Grondwet vermeld wordt en wel op alle politieke niveaus. De toekomst van onze kinderen en kleinkinderen is morgen te belangrijk om de politiek verder alle macht te geven na het falen van de voorbije jaren. Laat het een les - Banken- Fortis- Dexia-Gemeentelijke Holding- Electrawinds- soevereine obligaties-Staatsschuld- Het is volgens mij (zeer) wenselijk om voor alle uitzonderlijke projecten het volk te raadplegen. Wat denk jij miauw? |
Citaat:
Grijpen morgen met de opengrenzen mentaliteit bepaalde bevolkingsgroepen ons territorium? Grijpen niet, maar 't zal hier wel wat "voller" worden. Vallen morgen de facilitieten gemeente's allemaal in handen van de open grenzen politiek of wat? Waarom speciaal de faciliteitengemeenten? Verliezen wij morgen "ons territorium" aan een referendum waarbij de nieukomer wint? Ten eerste is een referendum hier quasi ondenkbaar, en ten tweede zullen de nieuwkomers hoe dan ook steeds in de minderheid zijn; en de autochtonen zullen toch wel slimmer zijn dan te stemmen voor verlies van ons territorium? Hoelang nog worden burgemeesters en schepenen betaald volgens het aantal bewoners? Welke deze aanzet om iedereen binnen te laten en niet altijd met goede bedoelingen. Nu pas begrijp ik deze zin: "welke" moest "wat" zijn! Ik denk niet dat een burgemeester mensen die legaal in het land zijn, kan beletten om zich in te schrijven in zijn gemeente. En het lijkt me logisch dat de burgemeesters en schepenen van bv. Brussel of Antwerpen meer verdienen dan de burgemeester en schepenen van Herstappe. Wanneer gaan zij het aanpassen aan een visie op wat morgen komt. Of moeten wij achtereen verhuizen uit eigen stad/land? Niemand kan ons daartoe verplichten! Wat er ook gebeurt, mij krijgen ze niet weg! Terwijl dat Crembo een nieuwe naam heeft gevonden voor onze “lopende zaken” deze worden nu “voorzichtige zaken”. Classificatie waar wij het helemaal mee eens zijn zeker voor wat betreft de waarborgen van Dexia en Arco die in “voorzichtige zaken” niet konden. Mee eens. Terwijl dat er elke dag misschien wel minder hoop is voor een verandering N-VA – Bart De Wever wordt elke dag verder in de hoek gedreven waarbij wij meer en meer een zicht krijgen hoeveel burgers er wel aan dat Belgisch infuus hangen. De vraag is of we écht beter zouden worden met een verandering �* la NVA. Zelf de werkloos uitkeringen onbeperkt in de tijd die vakbonden en anderen aan zo goed als iedereen hebben gegeven – trouwe leden en militanten zeker inbegrepen. Twee jaar werkloos uitkering en dan naar het OCMW waarbij men elk geval per geval zou gaan behandelen dat kan niet. De schande zou te groot zijn. Nochtans de perfecte filter voor al die EU burgers die ook naar hier komen zegens onbeperkt. Dat er op dit vlak iets moet gebeuren, is wel duidelijk. Maar men moet het kind niet met het badwater weggooien. Een stem kan alles veranderen: N-VA Federaal voor een "front" tegen PS Maar dan staat NVA wel moederziel alleen met dat "front", zels al zijn ze de grootste Vlaamse partij. En zelfs als ze aan de regering deelnemen, zullen ze willens nillens moeten samenwerken met de PS. Een coalitie zonder PS lijkt me immers zo goed als onmogelijk. Trouwens, Di Rupo II of Reynders I: is dat niet kiezen tussen pest of cholera? V.B. Europees aangezien dat Van Oostereveldt niet bekend wil maken bij welke groep de N-VA bij de EU gaat samenvoegen. Bij Knack was hij de klokkenluider nu heeft hij al “charlatans” streken. Waarom mogen wij die een stem geven het niet weten? Dan maar V.B. voor een euro sceptische stem. Zij alleen kunnen die boel daar veranderen. Euroscepticisme is zeker niet slecht, maar uit principe stem ik nooit VB, en al zeker niet op Europees niveau, waar ze front gaan vormen met een bende racisten en antisemieten. Vlaams – Groen resoluut tegen de BAM of OosterweeltracÉ en andere kleine partijen zoals PVA Mee eens, tenminste voor degenen voor wie dit dossier het belangrijkste thema van de Vlaamse verkiezingen is. Voor mij persoonlijk weegt dit niet zo zwaar door wegens geen betrokken partij, maar ik heb wel sympathie voor de mensen van Ringland. EN enkele familieleden die er wél "last" van zouden hebben, onder wie 2 mensen met zware astma. De grootste “idioten” van dit land zullen opnieuw voor dezelfde stemmen waarmee alles zal doorgaan. Dat zit er dik in. Welke bank is de volgende : to big to fail. Geen idee. Stel je eigen dat voor, zo een onveilig buurt waar men dan ook nog is met een groot aantal de bus op moet. En dan spreken wij nog niet van de mogelijke verkrachtingen in die buurt… Serieus, is dat zo? Ik ben er de laatste twee jaar meerdere keren geweest, als vrouw alleen (ook in het donker) en heb nergens "last" van gehad. Ook mijn auto telkens onaangeraakt teruggevonden. Gaar dit voor een revolutie zorgen of gaat de overheid zijn piemel intrekken of niet? nee - nee |
Dubbel gepost. Kan iemand me aub vertellen hoe je een bericht volledig verwijdert? Ik heb nog geen "delete"-knop gevonden! :)
|
Citaat:
Ik vind een referendum prima, maar énkel als de vraagstelling niet suggestief is en men meer kan antwoorden dan enkel ja/nee, als men deelname aan een referendum niet verplicht maakt en dus hopelijk enkel de goed geïnformeerde burgers deelnemen, en als men een referendum niet laat plaatsvinden op een moment dat de gemoederen verhit zijn door het onderwerp in kwestie. |
Toekomst?
Men zegt dat Brussel binnen zoveel jaren in handen zal zijn van een andere bevolkingsgroep. Het gaat over 30-50-70-100 jaren.
Als wij per gezin een kind brengen maar zij vier of vij of meer, wat dan? Wat als die groep een zodanige meerderheid bijeen krijgt? Gezinshereniging en werkloosuitkeringen onbeperkt in de tijd kunnen daartoe leiden of niet? Dan valt toch alles in hun handen of niet? |
Citaat:
Volgens mij moet er gewoonweg meer correcte informatie naar buiten komen. De pers en media brengen wat zij willen, men zegt zelf dat het geen nieuws is als de VRT vindt dat het geen nieuws is. Het recht op informatie is nochtans een recht. Wij moeten stoppen met het soort nieuws dat is afgesproken tussen de nieuwsdiensten en de politiek benoemden binnen die huizen. Censuur is in de 21 eeuw niet meer aanvaardbaar. Maak de burgers slimmer, deel uw kennis. Stop die pipo behandeling dat de politiek ondersteunt uit eigen belang. Maak ze wel slimmer dan dat ze zijn... Dan krijg je een ander beeld dat wel geschikt zal zijn voor een volsraadplegging. Miauw, vergeet de fouten niet.. |
Citaat:
Geen V.B. voor jou, maar wat dan aangezien dat dit de enige "eurosceptische" stem is die wij op 25.05.14 in ons Vlaanderen kunnen brengen. Je denkt toch niet dat ik op een verderzetting van de volspartij van Merkel-Sarkozy- Wilfried Martens - Herman Van Rompuy - ga stemmen ook de liberalen van Verhofstadt hieraan aangesloten zijn voor mij geen optie. Het kan toch niet dat wij die EU partijen gaan belonen die het kwaad hebben gedaan. Of denk jij ook dat zij van niets wisten - Goldman Sachs enz... Een Eurosceptisch stem is voor mij gewoon druk uitoefenen op de rest, het slechte werk, het buiten zetten van deze die gefaald hebben en een socialer EU. Dat kan je toch niet bereiken met op dezelfde te stemmen welk op 26 mei 2014 alles vergeten zijn en voor vijf jaar van hetzelfde zullen gaan.. Papa Schultz is ook geen optie als Eurosceptisch. Daarom had ik samen met anderen gehoopt dat N-VA eurosceptisch zou worden met eigen standpunten. Waarom kan dat niet? |
Citaat:
Met andere woorden: aan dit tempo is jouw nachtmerrie nog niet voor morgen en ook niet voor de volgende eeuw(en). |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be