Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Wat is er aan de hand (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20206)

Tzuvar Raemborr 15 september 2004 10:02

Wat is er aan de hand

... in avatarland?

Sinds plusminus drie uur deze nacht zijn de avatars precies weg? Niet allemaal, maar vele wel. Opnieuw uploaden helpt blijkbaar ook niet.

Astenblieft mensen 15 september 2004 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
... in avatarland?

Sinds plusminus drie uur deze nacht zijn de avatars precies weg? Niet allemaal, maar vele wel. Opnieuw uploaden helpt blijkbaar ook niet.

ik zie ze toch allemaal...

Bobke 15 september 2004 11:32

Ik ook.

Tzuvar Raemborr 15 september 2004 11:36

Da's raar want ik heb het op 2 verschillende computers... Bovendien is het knopje om m'n posts te veranderen verdwenen.

labyrinth 15 september 2004 14:25

Citaat:

Da's raar want ik heb het op 2 verschillende computers... Bovendien is het knopje om m'n posts te veranderen verdwenen.

Misschien gaan we voortaan tweemaal moeten nadenken voor we iets schrijven ;-)

Tzuvar Raemborr 15 september 2004 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Misschien gaan we voortaan tweemaal moeten nadenken voor we iets schrijven ;-)

Ja, jammer, want ik ben een notoire aanpasser, zeker waar het spellingsfouten van de laatste seconde betreft... en kleine zinsaanpassingen, dingetjes die bij nader inzicht toch wat te cru gesteld waren, etc etc etc...

Ga maar eens kijken, onder de meeste van m'n posts staat zo'n zinnetje "laatst aangepast op ... " met als tijd enkele seconden na de post zelf :rofl:

Raven 15 september 2004 18:44

Citaat:

Ja, jammer, want ik ben een notoire aanpasser, zeker waar het spellingsfouten van de laatste seconde betreft... en kleine zinsaanpassingen, dingetjes die bij nader inzicht toch wat te cru gesteld waren, etc etc etc...

Ga maar eens kijken, onder de meeste van m'n posts staat zo'n zinnetje "laatst aangepast op ... " met als tijd enkele seconden na de post zelf :rofl:

Ah, das goed om te horen. Nou kan ik mij troosten dat ik door iemand ben besmet, en niet dat het aan mezelf zou liggen dat ik dat ook heb :lol:

Raven 15 september 2004 18:45

lap hé :D

Jeroen 15 september 2004 19:14

Niks aan de hand voor zover ik weet, heb je al eens een andere browser geprobeerd?
Cache al eens geleegd, etc?

Tzuvar Raemborr 15 september 2004 19:43

Alles terug dik in orde nu ik weer thuis ben, wat toch wel heel raar is aangezien ik het hier daarstraks ook had!

Edit (jaaaa, ik kan ook terug editen, jaaaaa) : Zal waarschijnlijk inderdaad wel aan iets obscuurs met cachen ofzo gelegen hebben, want ik heb het opgelost met een reboot (normaal draait dat ding dag en nacht en herstart ik nooit)

Eternity 15 september 2004 23:26

Citaat:

2nd :)

Supe®Staaf 17 september 2004 16:44

Citaat:

Uw lezers appreciëren het ten zeerste.;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be