Eurosceptic |
20 mei 2014 16:06 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brette
(Bericht 7148948)
Verhofstadt heeft ALLE Belgen die in het buitenland verblijven en zich ingeschreven hebben op de ambassades, persoonlijk aangeschreven.
(samen ondertekend met Maggie). Zelfs de aanspreking is mijn voornaam!
Mocht hij weten hoe ik hem verhofschuw, hij die persoonlijk verantwoordelijk was voor onze noodgedwongen emigratie. Ik walg van die vent.
Werkgelegenheid scheppen, mijn g*t.
Tot zover de privacy….
|
Voor mij is het al lang heel duidelijk.
Nationale politiek komt volop in de media om mensen de valse indruk te geven dat wij bepalen wat er in België en Europa zal gebeuren, de komende jaren.
Wat er NIET in de media komt, is het feit dat achter gesloten deuren al onze rechten worden afgekocht door de Europese Unie, die daardoor zomaar het migratiebeleid van de federale regering omver kan werpen.
En Verhofstadt schreeuwt maar moord en brand dat wij dat moeten ondersteunen, en noemt zelfs Nigel Farage die 36 keer intelligenter is dan hijzelf, een dommerik omdat hij anti EU is
Wij zijn hier in België dus niet baas over wat er gebeurt, ongeacht wie de verkiezingen wint. Het is een poppenkast om ons de valse illusie te geven dat we in een democratie leven. Of het nu N-VA wordt of de PS, het wordt een bezuinigingsregering die heel het land kapot bezuinigt en de economie blijft kapot maken omdat de EU daar op aanstuurt. Een bende onverkozen machtsgeile mensen die niet verwijderd kunnen worden
Was het niet Hitler die riep van " Ein volk! Ein reich! Ein fuhrer! "
We hebben in Europa al een gezamelijke munt, die ons schaakmat zet want we kunnen er niet zomaar weg van.
"Ein reich" zijn we ook door de Europese Unie die eigenlijk een burocratische politieke unie is, die vanuit Brussel baas is over heel Europa
Ik pak mijn boeltje en bol het hier af
|