![]() |
BHV in de praktijk - dwangsom tegen nederlandstalige oproepingsbrieven in vlaanderen
|
Ik heb het al 1000 keer gezegd.
Onze staatsorganisatie is zo lek als een vat. Faciliteiten hebben twee totaal tegengestelde interpretaties. Alleen met zo'n vage definitie, was het destijds mogelijk om "communautaire vrede af te kopen". . |
Citaat:
Dat is 'la Belgique'. |
Citaat:
De staat is gestabiliseerd, dixit EDR. Zouden we niet beter zeggen dat de franstalige premier, ook van de Vlamingen (dixit lui-même) Vlaanderen verder gemuilkorfd heeft? En onze Vlaams klassieke partijen gaan ervoor!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Ben je tevreden met de staatshervorming die dit mogelijk maakte? Dit is het voorspelde gevolg van de "splitsing van BHV" waar zo voor gewaarschuwd werd. Wat zeggen de "Vlaamse" partijen nu? PS Flandre ? Met dank aan de traditionele labbekakken-partijen die zich, voor de zoveelste keer, hebben laten rollen. En waarom? Waarvoor? Wat doet een rechter uit Brussel in Vlaanderen? En een uitspraak in Bergen ? Dit is Vlaams grondgebied!!! Ik verwacht dat hier hiertegen in beroep wordt gegaan. En dat deze schandelijke uitspraak wordt genegeerd! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is gewoon een juridische rechtzetting die de onwettelijkheid van de Vlaamse pestnota nog eens duidelijk stipuleert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat dit met de splitsing van BHV en de staatshervorming te maken heeft, is mij een raadsel...
|
Nochtans heeft het hoogste rechtscollege van dit land de omzendbrief Peeters bevestigd als enige juiste interpretatie van de taalwetgeving... Het probleem is eerder dat bepaalde fransdolle medeburgers zich boven alles en iedereen wensen te plaatsen, zelfs boven de Raad van State.
|
Nochtans herhaal ik:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. De Brusselse rechtbank is de enige rechtbank die bevoegd is om geschillen in arrondissementen B+ H+V te beslechten. 2. Als er tegen de beslissing van de Brusselse rechtbank beroep wordt aangetekend moet dit door een andere rechtbank beslecht worden, vandaar dat het hof van beroep van Bergen was aangewezen. |
Dubbel
|
Dubbel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be