![]() |
Waarin verdiept u zich of wilt u zich nog verdiepen?
In leven en werk van W.F. Hermans. Tevens wil ik Dostojevski herontdekken. Misschien ook nog wat dieper graven in de wereld van Thomas Mann.
In de geschiedenis van Spanje (al-Andalus, gouden eeuw, nog een beetje Franco en het Catalaanse nationalisme) en de moderne Spaanse literatuur. Daarnaast wil ik nog wat meer reizen maken door Spanje (m.n. Andalusië) en een Moros y Christianos-feest bijwonen om de droge boekenkennis wat tot leven te wekken. In de sociologie van Norbert Elias. Ietwat nieuwsgierig ook naar Bellah, maar dat is al meer verbreding dan verdieping. Weber nader verkennen zou evenmin een slechte optie zijn. In de filosofie van Albert Camus. Misschien ook eens Epicurus uitspitten. In het nationalisme in Europa anno 2014. Wat meer inzicht in de Belgische geschiedenis (ik val altijd in slaap als ik eraan begin) en de bijbel zou ook geen kwaad kunnen. Misschien een beginnetje maken met islamitische architectuur. Als dit maar geen Knipp-lijst wordt... |
Bushcraft/survivalisme.
|
Citaat:
een beetje joggen poker Ik heb mijn eigen bib van 4000 boeken moeten achterlaten, het meubel zelf is naar kringloopwinkel afgevoerd. A ja, op mijn salontafeltje als een streling voor het oog het standaardwerk La Révolution Française van Octave Aubry,verzamelaars item van Flammarion luxe uitgave 1933 dat ik via internet voor een prikje op de kop tikte. Ik las het toen ik nog intellectuele honger had. Soms kijk ik eens naar de prachtige plaatjes. |
Het waarom van intellectuele masturbatietopics
|
Citaat:
|
Het omniversum.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Muziek
Meditatie |
la nada=niet alleen zwemmen maar ook een vorm van meditatie
|
Citaat:
Als we dan is Kafka veel leesbaarder, ook voor mensen die met internationale handel bezig zijn komen er levensechte taferelen voor lees: douaneperikelen :D. En ik heb voor de moment een grietje op het oog waar ik mij in wil verdiepen maar dat is ook al bijna danté. Tegen dat ik in hare 7 cirkel ben... En ik begin al door te hebben dat als ze schoner zijn, ze makkelijker zijn. Ofwel was ik toen ook schoner, dat kan ook :). |
Waarin verdiept u zich of wilt u zich nog verdiepen ??
Sterrenkunde & ruimtevaart , ik zou , indien het ooit kan , mee willen vliegen , desnoods op Mars wonen (indien haalbaar) :) |
-Amerikaanse geschiedenis
-Leven en werk van Andre Franquin -de kunst van het drummen |
- Yoga
- Photoshop - scriptjes schrijven |
Quantumfysica.
|
De kamasutra
|
Yoga doe ik ook
|
Erich Fromms visie. (uitgezonderd de droomanalyse☝)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik noteer mijn dromen zonder analyse, good laughing stuff |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be