Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Rooseveltplaats, perron 13 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=202090)

Dutch_Strawberry 14 mei 2014 15:05

Rooseveltplaats, perron 13

Ik stond vandaag op perron 13 op de Rooseveltplaats te wachten op mijn bus en raadt eens wat er hangt? Een papierken dat moslims oproept om 'echte' moslims te zijn, en dus niet te gaan stemmen, want dat is tegen Allah's wil. Democratie is dus blijkbaar niet aan onze moslimmekes besteed, want die fucking illusie die ergens achter een wolkje drijft, is voor hen belangrijker. Ziek word ik ervan. Mijn eigen perron, dan nog wel. Aan allen die het lef hebben: scheur dat papier eraf, beklad het, maakt niet uit. Ik ben al dat moslimgedoe in onze samenleving SPUUGZAT. En ja, ik geef eerlijk toe: ik had zelf niet de moed om dat papier eraf te trekken, maar het deed wél mijn bloed koken. Zielig, ik weet het.

Len 14 mei 2014 15:56

ge moet papierkes zien in hun context.

iemand had een ei, een printer en plakband.
De mensen, die overtuigt kunnen worden door iets aan een gevel, kunnen maar beter niet gaan stemmen.
Liever een publiek debat op de openbare weg dan dat ze het in achterkamertjes moeten doen

Ke Nan 14 mei 2014 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7140075)
Ik stond vandaag op perron 13 op de Rooseveltplaats te wachten op mijn bus en raadt eens wat er hangt? Een papierken dat moslims oproept om 'echte' moslims te zijn, en dus niet te gaan stemmen, want dat is tegen Allah's wil. Democratie is dus blijkbaar niet aan onze moslimmekes besteed, want die fucking illusie die ergens achter een wolkje drijft, is voor hen belangrijker. Ziek word ik ervan. Mijn eigen perron, dan nog wel. Aan allen die het lef hebben: scheur dat papier eraf, beklad het, maakt niet uit. Ik ben al dat moslimgedoe in onze samenleving SPUUGZAT. En ja, ik geef eerlijk toe: ik had zelf niet de moed om dat papier eraf te trekken, maar het deed wél mijn bloed koken. Zielig, ik weet het.

Ge zijt geen haar beter dan die papierplakkers en bovendien ook nog eens een schijtlijster.

cookie monster 14 mei 2014 18:10

Als ze opgeroepen worden om niet te stemmen , ach ,
laat papierke gewoon hangen , des te anders de uitslag ;)

Zucht 14 mei 2014 18:15

Weet iemand waar die papierkes te krijgen zijn ? Ik zou er ook wat willen aanplakken links en rechts. :-)

cookie monster 14 mei 2014 18:18

http://img.vandaag.be/tmp/450/350/r/...an-stemmen.jpg

cookie monster 14 mei 2014 18:31

http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...stemmen-2.aspx

maddox 14 mei 2014 18:46

En dan eens moeite doen om alle niet stemgangers eens een ferme boete aan hun broek te doen. In 1 keer weer een jaardotatie voor ons museum in Laken zonder in de lege pot te moeten schrapen.

Langs de andere kant, boetes opleggen aan uitkeringstrekkers is een broekzak/vestzak operatie.

Lukkas 14 mei 2014 18:56

Dat is toch positief. Zij stemmen toch alleen op pvda, rood of groen. Misschien stopt dan het gepamper van paars, omdat het toch geen stemmen oplevert.

TV-verslaafde 14 mei 2014 19:49

Zelfde kam scheren, generaliseren, stereotypes, clichés, vooroordelen.

Alle Nederlanders zijn gierig.
Alle Fransozen zijn chauvinistisch.
Alle Duitsers zijn strikt enz....

maddox 14 mei 2014 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7140481)
Zelfde kam scheren, generaliseren, stereotypes, clichés, vooroordelen.

Alle Nederlanders zijn gierig.
Alle Fransozen zijn chauvinistisch.
Alle Duitsers zijn strikt enz....

Hoe dit in de context geplaatst kan worden mag U mij eens uitleggen.

Ergens hangt een debiel een papierreke omhoog, met de oproep om een strafbaar feit te plegen, in naam van een religie die effectief de reden voor dat strafbaar feit als leidraad heeft.

Sommige posters geven hun menig dat als idioten niet willen stemmen, ze dat ook niet zouden moeten.
Andere geven weer dat aanhangers van die religie, als ze al zouden stemmen, partijen steunen die vooral de zwakken in de maatschappij zwak willen houden.

Ikzelf ben van mening dat mensen die een strafbaar feit plegen, ook de gevolgen daarvan moeten dragen.

TV-verslaafde 14 mei 2014 20:18

Recht op vrije meningsuiting, toch?

Iemand spuwt op de islam.
Iemand anders spuwt op de democratie.

Oftewel zijn beide strafbare feiten, jij mag kiezen. Wat wordt het?

Doge 14 mei 2014 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7140533)

Dat lijken moslims wel te vergeten, enkel zij mogen spuwen op vanalles en nog wat maar niemand mag spuwen op de islam. Logisch dat ze niet voor democratie zijn.

Vigilant 14 mei 2014 21:46

Citaat:

Hopelijk leven ze allemaal de wetten van Allah nauwgezet na. Dat betekent meteen een lelijke streep door de electorale rekening van Spa, Groen en PVDA.

bembem 14 mei 2014 22:23

niet gaan stemmen is toch onwettelijk als ik me niet vergis? of bedoelt men blanco stemmen? :?

SDX 14 mei 2014 22:27

Citaat:

LATEN HANGEN AUB!

cookie monster 14 mei 2014 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7140746)
niet gaan stemmen is toch onwettelijk als ik me niet vergis? of bedoelt men blanco stemmen? :?

Klopt , maar ze willen dat ze niet gaan stemmen !!
Tja , eerlijk gesproken , moeten ze zelf weten !!
http://www.gva.be/ahimgpath/assets_i...1000x800-n.jpg

maddox 14 mei 2014 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7140533)

Op democratie spuwen mag blijkbaar.
Maar 1 noot kritiek op die woestijnroversreligie, en modelleks zoals U en Pater Youssof komen vanonder een steen gekropen met een belerend vingertje en of zelfs een rechtzaak.

daiwa 15 mei 2014 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sdx (Bericht 7140754)
laten Hangen Aub!

2 !

Miauw! 15 mei 2014 00:42

Dus één of andere moslimfundamentalist heeft dat papiertje opgehangen, en daaruit concludeer je:

Citaat:

Democratie is dus blijkbaar niet aan onze moslimmekes besteed, want die fucking illusie die ergens achter een wolkje drijft, is voor hen belangrijker. Ziek word ik ervan.

Dus als morgen iemand zo'n papiertje ophangt, met een oproep aan alle Vlamingen om niet te gaan stemmen, concludeer je "dat democratie blijkbaar niet aan de Vlamingen besteed is"?

Citaat:

Mijn eigen perron, dan nog wel.
Amai! Ik wist niet dat je op de Rooseveltplaats privé-perrons kon huren!

Citaat:

Zielig, ik weet het.
Zelfkennis is het begin van de wijsheid!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be