![]() |
Enge tv-priesters
bijvoorbeeld
Lou Engle Ray Comfort pek met veren of moeten we andere dingen bedenken? |
Citaat:
Ik snap zelfs niet dat ze zoiets FTA (Free To Air) uitzenden ?!?! |
of radio maria
|
Citaat:
Ze zouden het wel beter Radio Papist noemen, want men zaagt daar van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat over hun popidool de Paus (bovenal JPII en Frans). |
Citaat:
|
Citaat:
Een enge imaam ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
"I would warn Orlando that you're right in the way of some serious hurricanes, and I don't think I'd be waving those flags in God's face if I were you, This is not a message of hate -- this is a message of redemption. But a condition like this will bring about the destruction of your nation. It'll bring about terrorist bombs; it'll bring earthquakes, tornadoes, and possibly a meteor."
–Pat Robertson, on "gay days" at Disneyworld |
Citaat:
1) Alle die frequenties via FM zijn ofwel in gebruik door andere !! Ik heb een draadloze videoverbinding van computer naar beeldscherm , 1 van de harmonische frequenties valt toevallig op de frequentie van radio maria be 2) Of er zit een andere zender 1mhz ernaast , vlak in de buurt , en dus .... 3) Probeer eens via de middengolf , AM 675khz !! Oh , op de middengolf kan ik die ook in een straal van 20 meter dichtleggen , op een heel simpele manier: http://2.bp.blogspot.com/-ksBxcWOPbN...tronic+lab.JPG Een AM-zendertje fabriceren , de antenne verbinden met de radiator , de frequentie van NL radio maria AM instellen , kees is klaar :) Maar ivm de AM band , daarvoor heb ik geen antenne aan de radio , en hier in mijn woning , de elektrotoestellen storen de AM , dus .... En ook sowieso hier weinig ontvangst op de AM-band , veel ruis !! |
Citaat:
|
Ahaa :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be