![]() |
Islam godsdienst van de vrede
Zwangere christelijke vrouw riskeert de strop in Soedan.
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...n-Soedan.dhtml Citaat:
|
Islam is ook ne religie van vrede en al wie daar aan twijfelt moet maar eens zijn ongemakken geen bespreken. Wat is uw probleem?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Islam nie is religie terreur, maar is van vrede als nie piemel snijden, strot snijden kapich ? hik.. |
Citaat:
|
De islam wordt best buiten de wet gesteld, aangezien die "religie" onze vrijheid van mening ernstig beknot.
|
Goed gelezen, dus Soedan is islam !! :D
|
|
om te kotsen!
|
Citaat:
Wilders heeft GROOT gelijk. Ik ga ook zo een sticker halen. WEG MET DE ISLAM, OPROTTEN !!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is ze niet. Ze is een religie vol haat en geweld. De duivel zelf zit er achter. |
Nog enig nieuws hierover?
|
Ik heb daar nooit ook maar een moment aan getwijfeld.
De islam is de godsdienst van Mohammed, de wrede. Voor details, zie het handboek voor de wreden, de koran... |
Ik heb daar nooit ook maar een moment aan getwijfeld.
De islam is de godsdienst van Mohammed, de wrede. Voor details, zie het handboek voor de wreden, de koran... |
Citaat:
Ach. De VLD, Groen, SP.A en CD&V denken dat zoiets nooit in Europa zal gebeuren. Een hele geruststelling, toch? |
Citaat:
|
Islam is ook ne religie van vrede. Altijd vragen wat het probleem is. En als ge er ene nen toek geeft, wedden dat het 's anderdaags al opgelost is?
Ik snap het probleem niet, wat is het probleem? Waarom iedereen zoveel praat hebben tegen islam? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be