Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Homo's zijn seksverslaafden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=202180)

The Syndrome 16 mei 2014 11:34

Homo's zijn seksverslaafden

Een onderzoek van de VUB heeft bewezen wat iedereen al vermoedde , homo's lijden niet aan homofilie maar aan seks .
Ze hebben gemiddeld 50 sekspartners , hetero's zo'n vijftal , ze vrijen veel langer dan hetero's , het dubbele , en ze blijven masturberen tijdens hun relatie , hetero' bijna nooit .
Wat is dat .

The Syndrome 16 mei 2014 12:08

Zoals steeds komen er op mijn interessante onderwerpen weinig reacties .
Is dit een politiek forum ...

CLAESSENS Joris 16 mei 2014 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome (Bericht 7143267)

Misschien omdat iedereen, ook zonder dit onderzoek, al wist dat in de holebigemeenschap er serieus op losgesekst wordt?:lol:

Alle gekheid op een stokje, aangezien iedereen ondertussen ook wel weet dat zowat alle fetsjismen hun kapstok aan de holebibeweging ophangen, ook de seksverslaafden blijkbaar, is dat geen wonder wel?

Bad Attila 16 mei 2014 12:33

Citaat:

Nietzsche 16 mei 2014 12:36

The Syndrome 16 mei 2014 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris (Bericht 7143295)
Misschien omdat iedereen, ook zonder dit onderzoek, al wist dat in de holebigemeenschap er serieus op losgesekst wordt?:lol:

Alle gekheid op een stokje, aangezien iedereen ondertussen ook wel weet dat zowat alle fetsjismen hun kapstok aan de holebibeweging ophangen, ook de seksverslaafden blijkbaar, is dat geen wonder wel?

yaaaargh , reacties .
Punt is , er is een verschil tussen erop losneuken , ook vele hetero's doen dat en een ziekte .
Zelfs HIV schrikt hen niet af .
Ik doe het graag maar neem geen domme risico's , vergelijk het met een heroineverslaafde , dat spuit erop los zelfs als ze vermoeden dat er rattengif inzit , niet ironisch bedoeld , soms zit er echt rattengif in , ze weten het en ze spuiten het .
Dat is een ziekte .

Xenophon 16 mei 2014 13:27

Serieuze schurken dus, die homo's.

vlaams realist 16 mei 2014 15:11

Citaat:

Ik vind dat ge u niet moogt moeien met het sexleven van anderen, zolang ze volwassen en toestemmend zijn.
Dus is er geen discussie.

Rollercoaster 16 mei 2014 15:12

Deze morgen op de radio: homo's zijn condoom-moe :-o

Miauw! 16 mei 2014 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7143530)
Ik vind dat ge u niet moogt moeien met het sexleven van anderen, zolang ze volwassen en toestemmend zijn.
Dus is er geen discussie.

Amen!

Nietzsche 16 mei 2014 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7143550)
Amen!

Zolang ze het ook maar echt binnenshuis houden.

Den Duisteren Duikboot 16 mei 2014 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome (Bericht 7143221)
Een onderzoek van de VUB heeft bewezen wat iedereen al vermoedde , homo's lijden niet aan homofilie maar aan seks .

Ze hebben gemiddeld 50 sekspartners , hetero's zo'n vijftal , ze vrijen veel langer dan hetero's , het dubbele , en ze blijven masturberen tijdens hun relatie , hetero' bijna nooit .
Wat is dat .

Ik heb zo mijn twijfels over dit onderzoek. De enqûete is zwaar gepromoot op homosites met een vrij expliciet karakter (o.m. seksdating sites). Zelfs de look van de enquête is verre van neutraal, met beelden zoals deze:

Homo's met een minder actief seksleven of met een zekere pudeur zijn wellicht ook minder geïnteresseerd in het deelnemen aan enquêtes met expliciete, soms erg specifieke vragen. Ik vermoed dat de resultaten dan ook zwaar vertekend zijn.

Nietzsche 16 mei 2014 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7143564)
Ik heb zo mijn twijfels over dit onderzoek. De enqûete is zwaar gepromoot op homosites met een vrij expliciet karakter (o.m. seksdating sites). Zelfs de look van de enquête is verre van neutraal, met beelden zoals deze:

Homo's met een minder actief seksleven of met een zekere pudeur zijn wellicht ook minder geïnteresseerd in het deelnemen aan enquêtes met expliciete, soms erg specifieke vragen. Ik vermoed dat de resultaten dan ook zwaar vertekend zijn.

Het is sociale-wetenschap, dat is altijd interpretatie en context afhankelijk.

Als jij als homo niet verslaaft aan seks bent hoef je je ook niet aangesproken te voelen.

Den Duisteren Duikboot 16 mei 2014 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7143566)
Het is sociale-wetenschap, dat is altijd interpretatie en context afhankelijk.

Die enquête is uitgevoerd door de Vakgroep Huisartsgeneeskunde van de VUB. Ik vrees dat ze daar niet zoveel kaas hebben gegeten van sociaalwetenschappelijk onderzoek, maar ik geef toe: het blijft moeilijk om erover te oordelen zolang het onderzoek zelf niet beschikbaar wordt gesteld.

Citaat:

Als jij als homo niet verslaaft aan seks bent hoef je je ook niet aangesproken te voelen.
Ik voel me ook niet aangesproken.

The Syndrome 16 mei 2014 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7143567)
Die enquête is uitgevoerd door de Vakgroep Huisartsgeneeskunde van de VUB. Ik vrees dat ze daar niet zoveel kaas hebben gegeten van sociaalwetenschappelijk onderzoek, maar ik geef toe: het blijft moeilijk om erover te oordelen zolang het onderzoek zelf niet beschikbaar wordt gesteld.

Ik ga er vanuit dat het bijgevolg redelijk wetenschappelijk is .
Punt is , homo's kunnen niet zwijgen over seks , ik heb niets tegen Di Rupo , tot hij de NVA waarop ik niet stem begint uit te schijten voor castraten en eunuchen .
Ik heb niets tegen een travestie , tot hij provocerend met een baard op het podium springt .
Ik heb iets tegen seksverslaafden , hun leven draait erom , je kan nooit met een vriendin een gezellige babbel doen op het terras , dan komt er een homo bij en dat begint over seks .
Ze verzieken de samenleving .

Nietzsche 16 mei 2014 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7143567)

Ik voel me ook niet aangesproken.

1: Dan is het per definitie sociaalwetenschappelijk onderzoek he.

Het is in ieder geval allerminst exact.

2: Mooi.

Den Duisteren Duikboot 16 mei 2014 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome (Bericht 7143622)
Punt is , homo's kunnen niet zwijgen over seks , ik heb niets tegen Di Rupo , tot hij de NVA waarop ik niet stem begint uit te schijten voor castraten en eunuchen .

Wat heeft die uitspraak met zijn homoseksualiteit of zelfs nog maar met seks te maken? Het was een (best geestige) vergelijking. Zo'n grapje had van eender wie kunnen komen. Het was in elk geval verfijnder dan wat Herman Decroo indertijd over Vlaams-nationalisten zei.

Citaat:

Ik heb niets tegen een travestie , tot hij provocerend met een baard op het podium springt .
Ik bespeur enige tegenstrijdigheid in deze uitspraak. Een travestiet mag zijn wie hij is tot hij op een podium kruipt, dan is hij een provocateur?

Citaat:

Ik heb iets tegen seksverslaafden , hun leven draait erom , je kan nooit met een vriendin een gezellige babbel doen op het terras , dan komt er een homo bij en dat begint over seks .
Ja, ik ken er ook zulke. En ik ken ook heteromannen die onder elkaar niet over seks kunnen zwijgen. Een oom van mij mailt met enige regelmaat vrouwelijke bloot naar mijn ouders (type Benny Hill-humor). Mijn ouders zijn daar wat gegêneerd over, maar hem erop aanspreken durven ze niet. Erg vervelend.

Citaat:

Ze verzieken de samenleving .
Dat is een grove veralgemening. Ik voel mij alleszins niet aangesproken.

Nietzsche 16 mei 2014 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7143656)
Wat heeft die uitspraak met zijn homoseksualiteit of zelfs nog maar met seks te maken? Het was een (best geestige) vergelijking. Zo'n grapje had van eender wie kunnen komen. Het was in elk geval verfijnder dan wat Herman Decroo indertijd over Vlaams-nationalisten zei.

Ik bespeur enige tegenstrijdigheid in deze uitspraak. Een travestiet mag zijn wie hij is tot hij op een podium kruipt, dan is hij een provocateur?

Ja, ik ken er ook zulke. En ik ken ook heteromannen die onder elkaar niet over seks kunnen zwijgen. Een oom van mij mailt met enige regelmaat vrouwelijke bloot naar mijn ouders (type Benny Hill-humor). Mijn ouders zijn daar wat gegêneerd over, maar hem erop aanspreken durven ze niet. Erg vervelend.

Dat is een grove veralgemening. Ik voel mij alleszins niet aangesproken.

Is hij mentaal gehandicapt?

buitenlander 16 mei 2014 16:48

Gelukkig zijn de hetero mannen allemaal kneusjes

Nietzsche 16 mei 2014 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buitenlander (Bericht 7143664)
Gelukkig zijn de hetero mannen allemaal kneusjes

http://www.youtube.com/watch?v=DhZiqj8l8Tw

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be