![]() |
"Het WK 2022 toewijzen aan Qatar was een vergissing"
Niets aan toe te voegen!
Citaat:
|
Maand geleden:
Citaat:
Citaat:
|
Nu het niet meer zal veranderd worden wast Blatter zijn handen in onschuld. Als er een paar voetballers dood vallen van de hitte wil hij geen verantwoordelijkheid dragen.
De uurregeling aanpassen zou een oplossing zijn voor het hitteprobleem. Maar ik schat dat daar de sponsors niet van willen weten. En ik zie Blatter daar ook niet mee afkomen (vergis ik me?). Het lijkt erop dat Blatter alles wil hebben...Maar corruptie en een zuiver geweten gaan niet goed samen Mr. Blatter. Men kan geen vergiffenis krijgen vóór de zonde of ondertussen dat men de zonde nog aan het plegen is en terwijl men geen intentie toont die zonde in te perken. |
Citaat:
Een beetje voetballer kan ook gewoon voetballen met warm weer. Zolang ze er maar voor zorgen dat ze genoeg drinken. |
Qatar is een extremistische pro-Amerikaanse moslimstaat, het zijn de vrienden van obama.
Ook heel fel anti-lgbt, allicht krijgen we ook een shitstorm daarover in de aanloop van het wk.. of toch niet ? |
Zullen wslk zeker in de winter spelen of bij "normale temperaturen":
Citaat:
|
Citaat:
Bij een aantal van die sportmensen die stierven tijdens hoge hitte lijkt er onderliggende oorzaak te zijn voor het falen van hun hart en dergelijke. Maar het blijft de hitte die een determinerende rol speelt bij het overlijden. In 2013 stierf de 27 jarige Ecuatoriaanse sterspeler Ben�*tez in Qatar vlak na een wedstrijd. De autoriteiten speelden het spel zo vuil dat ze zelfs zeiden dat hij tijdens een auto-ongeluk gestorven zou zijn. Leugens om toch maar niet te moeten verwijzen naar het fundamentele probleem van de hitte. "Heat deaths" zijn een continu fenomeen bij top sporters die verplicht worden te spelen op uren waarop de sponsors dit liefst hebben. Ik las juist een statistiek dat in de VS in het "high school football" tussen 1995 en 2009 31 jongeren stierven als gevolg van "heat stroke complications". Dat is dus 1 land, 1 onderdeel van 1 sport. Vergelijk daarbij het sporten op de hoogte van La Paz, wat de FIFA heeft pogen te verbieden, maar waar nog geen voorval van een overlijden is vastgesteld geweest. Meer info: Heat-related illness still deadly problem for athletes Blatter moet in ieder geval niet doen alsof hij niet op voorhand wist wat het probleem met Qatar was. |
Flink zo, het heeft dus vier jaar geduurd om tot de conclusie te komen dat voetballen bij temperaturen van +50°c, niet te doen is. :lol:
|
Citaat:
En natuurlijk, voetballen in een land waar het gemiddeld zeker 41 graden is in de zomer is alles behalve ideaal. Maar een sporter met een sterk lichaam, moet dat gewoon kunnen doen zonder er aan te sterven hoor. Het is vooral van belang dat het spel verschillende keren stop wordt gezet om water te drinken en spelers moeten de vrijheid hebben om dat zelf aan te geven aan de scheidsrechter. 2: Blatter geeft maar om een ding: money!! Hij is de grootste klootzak op deze aardbol, corrupte hond. |
Citaat:
|
Citaat:
Wel degelijk. |
"Een aantal" is niet gelijk aan "alle".
|
Citaat:
Tenzij zo,n iemand 90 minuten lang vol geeft met 41 graden en weinig tot niets drinkt. Maar als zo,n iemand gewoon genoeg vocht binnenkrijgt en toch doodgaat dan was er vooraf al iets aan de hand met zijn lichaam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...40409_01061252 |
Citaat:
Als je wel serieus meent dat deze voetballers zich aanstellen, dan heb je gewoon totaal geen besef van de sport voetbal. |
Citaat:
Als je wel serieus meent dat deze voetballers zich aanstellen, dan heb je gewoon totaal geen besef van de sport voetbal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be