![]() |
Extreem rechts, oneconomisch !?
De kogel is door de kerk. Wilders heeft door zijn anti-islam-stikker een boycot op zijn dak van Saudi-Arabië. Volgens mij is dit de doodsteek van extreem rechts. Het kan ook wel eens zo ver komen met de link Antwerpse haven en tevens thuisstad van Filip Dewinter .Wat ook geen indianenverhalen zijn; maar extreem rechts wordt ook gelinkt met de doodseskaders in Syrië,
en een tijd geleden in Kiev, aldus Poetin en Assad. Ik zou zeggen extreem rechts is super oneconomisch. |
1: Pvv is niet extreem rechts.
2: Het is niet de PVV die oneconomisch is, het is Saoedi Arabië die vrijheid van meningsuiting hekelt . |
Er zijn inderdaad belangrijkere zaken dan economie.
Eén van de grootste drama's uit de Europese geschiedenis is dat de huidige machtsposities bijna allemaal ingenomen zijn door economen: Cerebrale autisten zonder waarden, normen of principes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen, mensen wij zijn verwend !!!
Een deel van de wereldbevolking slaapt in krottenwijken of onder een golfplaat of een stuk plastiek. Ik ben blij wat comfort te hebben |
Citaat:
|
Citaat:
dreigement aanhaalt vanwege de rijkste st*nkers van deze planeet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is nu het ergste Wilders of een regime zoals in SA? |
Citaat:
Had de PVV zelfs nog maar rechts geweest dan had ze nooit uit de regering met de VVD gestapt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PVV is alles behalve extreem rechts, ze zijn zelfs alles behalve rechts op veel vlakken. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan inderdaad beide verwerpelijk vinden maar vergeleken met het regime in SA is de houding van Wilders net geen liefdesverklaring aan de Marokkaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be