![]() |
Dewinter: ‘Probleem is niet vergrijzing, maar verbruining’
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140518_01109783
Wat ik allang vermoedde is nu duidelijk : het is VB en haar aanhangers niet om de islam te doen, maar om de bruine huidskleur. Hoe Vlaams en goed geïntegreerd ook, een "bruine" kan en zal er nooit bijhoren. |
Dewinter is fashion minded. Bruin staat nochtans goed met de lievelingskleur van zijn hemden.
|
Citaat:
|
Citaat:
De islam. De haat van Staes tegenover Annemans gezien ? Nog één generatie en een verdere inwijking van analfabeten a rato van 50.000 per jaar en we hebben hier niets meer te zeggen. |
"Islamisering" is één van zijn standaardthema's. Waarom zou hij dan nu dat woord niét gebruiken en specifiek spreken over "verbruining"? Blijkbaar heeft hij niet enkel een probleem met "bruine" moslims, maar met "bruintjes" tout court. Dat hij geen "neger" wil voor zijn dochter, wisten we natuurlijk al.
|
Klaagt hij ééns niet over de islam, is het wéér niet goed. Verzuurde mensen toch hé.:lol:
|
Citaat:
Maar inderdaad , hij zal zich beter moeten uitdrukken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik viel bijna van mijn stoel. Die man hoort thuis in een psychiatrische instelling. Minimumloon dik optrekken, de ring overkappen, iedereen die tot hier raakt onderhouden , minder werken voor hetzelfde geld. Wie gaat dat allemaal betalen. Die man heeft niet alles meer op een rij. |
95% van de bruinen zijn moslim, wat is het probleem?
|
Citaat:
|
Citaat:
Sjonge jonge...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee mensen, het gaat helemaal niet om een woordspeling. Filip de Winter bedoelde met "bruine" wel degelijk de mensen met een getinte tot zwarte huidskleur. Maar geef hem eens ongelijk, Antillianen en Marokkanen zorgen voor de meeste overlast, criminaliteit in Vlaanderen/Nederland.
Mag men deze zaken niet meer benoemen? is men dan racist? |
Citaat:
Een bevolkingsgroep stigmatiseren noemen ze dat. Je moet hier nog meer opletten in wat je zegt dan in Nederland. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be