![]() |
Calvo heeft strafklacht aan zijn been
Calvo noemde Barbara Pas op TV een racist.
Hij kan het komen uitleggen op de rechtbank. ;-) |
Degoutant ventje. Heb onlangs zijn huisbaas gehoord.
|
Citaat:
|
Citaat:
Morgen zal er wel meer in de krant over staan. |
Citaat:
Het is niet omdat de hoofddoekpartijen Groen!, Spa en PVDA moslimextremisten, hoofddoekseuten en jihadisten opvrijen dat het verboden is om een mening te hebben over migratie en de islam. Het is niet omdat mensen zijn mening niet delen, dat dat ventje mensen moet uitschelden voor racist. |
Hopelijk komt er een terecht strenge straf.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat kan zelfs een groene betalen. De echte straf is natuurlijk gezichtsverlies. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het fragment:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...as-dagvaarding Citaat:
op de 90ste minuut ongeveer: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...s/dezevendedag De belediging komt op 100:45 |
Citaat:
Maar ik denk ook niet dat De heer Annemans zich gaat verlagen tot het niveau van de één of andere onverlaat die zijn eigen frustraties eventjes wist te reflecteren naar andere mensen toe De Heer Annemans in de slachtofferrol in dit geval. :-D |
Ik ben wel benieuwd wat de "linkse kerk" zal gebruiken als verdedigingsargumenten.
De uitspraken van FDW lijken mij het meest "geschikt"..... Alleen,die sporen niet zuiver met het gepubliceerde VB-partijprogramma,en beslist niet met deze van de geviseerde VB-ers.... ....interesting.... |
Citaat:
Dat is de boomerang die nu in het gezicht van de poco's terugkeert. Als je een mening criminaliseert, kan je niet langer lichtvaardig iemand die mening in de schoenen schuiven... |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Dan moogt ge natuurlijk niet publiekelijk zeggen van iemand die nooit veroordeeld is voor racisme dat hij een racist is, tenzij ge bewijzen hebt. Domme, domme linkiewinkies. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Calvo is een gore eikel!
|
Citaat:
De tabaksindustrie verketteren in het parlement maar wél op kosten van die zelfde industrie naar Tomorrowland gaan. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be