![]() |
peter Mertens,het enige nieuwe in deze klote verkiezingen
Wat bieden de politiekers?
Praat eens met deze gasten Wat bieden ze nieuw aan? We moeten durven hopen in mensen met inzet Peter Mertens !!! |
Citaat:
Een geweldig nobel mens, het zou mijn beste vriend kunnen zijn. Maar verkiezingen gaan over cijfers en welk % van de bevolking denk jij dat in staat is om als hooggeschoolde veel loon af te staan uit solidariteit? De partijgenoten van Mertens zijn artsen die werken voor 1600 euro netto uit solidariteitsgevoel voor de maatschappij. De rest investeren ze in de partij etc |
2!!
|
Verdoken Stalinisten FTW!
|
Maar kiezingen worden ook gehouden onder alle lagen van het volk,niet enkel over geschoolde mensen,ik heb gewerkt heel mijn leven,om jullie te kunnen laten leren,mss denken jullie ook eens aan mij !!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kan ook spelen hoor,iedereen zijn manier,loooolll |
Citaat:
|
Verwende snotapen !!!
|
Citaat:
|
:roll:
Citaat:
|
Hopen op mensen met een positief toekomstbeeld idd, maar wel met een realistisch toekomstbeeld.
En het is cliché uiteraard, maar bij de PVDA kiezers zitten heel veel mensen die het goed menen en dan toch nog stemmen op een partij die ooit Stalin nog loofde als fantastische leider! |
Citaat:
Allez, hier gaan we weer... Stalin, Noord Korea, Maoisme, blablabla BLA... Je kan het eens of oneens zijn met de visie van PVDA+, maar telkens terug grijpen naar dat zwakke en afgezaagde argument is echt zwak... Denk jij nu echt dat die +- 5500 leden die er de laatste vier jaar zijn bijgekomen echt nog bezig zijn met zulke dingen? |
Citaat:
|
Men kan ervan zeggen wat men wil, maar 'k vind het toch knap dat ze niet bezwijken voor de verlokking van het grote geld. Zo heeft Kris Merckx recent zijn zitpenningen van 2013, voor een bedrag van 16.300 €, integraal doorgestort aan de partij, omdat hij toch al van een gemiddeld werknemersloon leeft. Peter Mertens zal hetzelfde doen als hij verkozen wordt in de Kamer. Bijzonder positief vind ik hun voorstel voor een maximale loonnorm voor ministers: maximaal 5.900 euro netto per maand, dat is drie keer het gemiddelde arbeidersloon. Nog meer dan genoeg, vind ik.
|
Citaat:
U hebt dus liever niets.... Dan maar terug voedselbonnen invoeren...:roll: |
Citaat:
Eens de kopstukken daarvan verkozen waren,werden die statuten door Mieke Vogels en co snel aangepast...:roll::roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be