![]() |
Voordeel bedrijfswagen
Ik hoor overal dat een lichte vracht goedkoper is, maar nu vraag ik me af of dit ook het geval is voor bedrijfswagens voor werknemers, die geleased worden.
Zou dan voor de werkgever deze pick-up niet voordeliger uitkomen dan een standaard break 2l passat. ![]() |
Voordeel bedrijfswagen
Als je 'm ineenpeert is 't toch den uwe niet... Groot voordeel...;-)
|
Citaat:
Bordurrekes das iets anders.. |
Als de werkgever U een budget voor een "firmawagen" voorsteld, dan is het de vraag dat inschrijvings en baantaks meetellen in dat budget of niet.
Een Dodge Viper is onbetaalbaar , maar een Dodge Ram SRT met exact dezelfde motor is dan wel een haalbare kaart. |
Voor de werknemer maakt het geen zak uit of hij lichte vracht is of niet, hij betaalt toch evenveel bijdrage.
|
LV = willen en niet kunnen. Ik wil wel een dikke wagen maar owee ik kan maar juist genoeg lenen om de wagen te kopen. Dus ik koop een dikke LV. Afschaffen die handel.
En wat ik al jaren verkondig -zelfs toen ik met dure bedrijfswagens reed waar ook veel VAA op werd betaald- is afschaffen het fiscaal voordeel van bedrijfswagens. Of VAA minstens maal vijf tot maal tien doen. Ineens al dat gezever over die bedrijfswagens en LV opgelost. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar uwe groten bak gaat wel meer zuipen dan die lage kleinere passat hé. Dus in verbruik zou dat wel eens dik kunnen tegenvallen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik rij heel zuinig. Constante snelheid, ook in de bochten.
Kzal er volgende week eens achter horen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een VW T5 Transporter busje LV. prachtige koffer en maar 127€ taks. En niet moeten voor lenen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be