![]() |
Klacht tegen CDH senator wegens laster.
Citaat:
|
Terechte klacht.
|
Citaat:
|
Al eens en debat op de RTBF gevolgd? Daar wordt de NV-A constant racistisch genoemd.
|
Citaat:
ik vind nu niet meteen terug wat er net gezegd is geweest en in welke context maar we kennen onderwijl al wel de mening van het N-VA over racisme en vooral over racismebestrijding ....die liegt er alvast niet om. We zullen zien hé... de klacht is er nu nog kijken of een rechter dat ontvankelijk verklaart. E,n zo ja dan gaan de poppen pas echt aan 't dansen want dan is het de verweerder die zeer uitgebreide middelen krijgt om aan te tonen dat wat hij zei waar was of geen schadelijke gevolgen heeft. En dan is er nog het kleine issue dat er volgens mij geen sprake kan zijn van laster tegen een partij... enkel tegen de leden, sympathisanten ed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk echter dat dit soort zaken weleens een triggereffect te weeg zouden kunnen brengen. Er gaat immers geen dag voorbij zonder dat ergens iemand zonder gegronde reden beschuldigd word van racisme, als die straks allemaal klacht gaan indienen wegens laster dan is er werk aan de winkel. |
Citaat:
|
Citaat:
Moest het hier over een andere groep gaan, indien men bijvoorbeeld zou stellen alle Marokkanen zijn dieven... Dan zou de opmerking die jullie hier nu maken gegarandeerd NIET vallen. En ook dat is een vorm van racisme... 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be