![]() |
"Vrijheid" in het barbaars en achterlijk Iran.
Het land leeft echt nog in de Middeleeuwen.
Iraanse dubbers van 'Happy' in de cel voor vulgariteit Ocharme die jonge mensen die naar een beetje vrijheid snakken.... . |
Je zou er van versteld zijn hoe "modern" dat land is, hoor!
Waarmee ik natuurlijk niet wil beweren dat deze arrestatie inderdaad wraakroepend en belachelijk is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is er inderdaad zw�*�*r over, en wat hun opvattingen over "zedelijkheid" betreft, hebben ze nog een l�*nge weg te gaan. Maar als ik echt zou moeten kiezen, zou ik als vrouw toch nog liever in Iran dan in Saoedi-Arabië leven, nochtans een dikke vriend van het Westen.
|
Citaat:
Ik zou ook liever als kindje bij Dutroux zijn dan bij Robert M. Relevantie? 0,0.. Zowel Iran als Saoedi Arabië zijn bavianenlanden, bij de een zijn de bavianen alleen nog net wat achterlijker dan bij de ander. |
Citaat:
|
Citaat:
|
u had uw ogen opengetrokken in Iran van 1978.
jammer genoeg kwam er een geforceerde revolutie en de deur stond open voor Ayatollahs Zij hebben het land dan weer naar het tijdperk Mohammed gesleurd. Jammer want Iran had een stevig land kunnen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
De vrouwtjes zien er gezellig, lekker en happy uit. Wanneer brengen we eens 'staatsbezoek' aan dat land @Atoon, gezellig de feestjes afschuimen en wat Iraanse vrouwen leren kennen? Boek ik twee ticketjes voor ons @Antoon? Kunnen we ginds lekker verbroederen en het is tevens een 'uitvlucht' om niet te gaan stemmen dit weekend! ;-) Wat denkt U? Om aan Uw wensen tegemoet te komen kunnen we met de bus via Syrie en de Golan naar Het Beloofde reizen. Een all in pakket als het ware, pilletjes tegen misselijkheid en een serieze doos immodium incluis, just in case... |
Citaat:
Dat kan U van Iran helemaal niet beweren, het ontbreekt U duidelijk aan enige cultuur, inzake Iran. Tip: ze maken prachtige films, een aanrader voor de beginnende Iran-fan. ;-) |
Citaat:
BTW, in Iran mag men blijkbaar gebruik maken van youtube, in het land van onze bijna Europese (EU) NAVO-partner Turkije is dat niet het geval. Toch opvallend, steeds opnieuw die eigenaardige Westerse dubbele standaarden.... Ik vraag me af @Antoon, heeft de Iraanse politie zelf de Westerse pers op de hoogte gebracht van dit vreselijk dub-incident? |
Citaat:
|
|
Citaat:
:thumbsup: Net zoals bij ons ;-) Gelukkig met gordel... |
Iran 'releases' dancers from Pharrell Happy tribute video
https://www.youtube.com/watch?v=ITHo8_znMUQ http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-27509813 |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ondertussen nog steeds 0,0 bewijs van een Iraans programma. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be