![]() |
Charles Michel : Dewever is een racist
Daarnet in het nieuws.
Dewever is een racist waar hij niets mee te maken wil hebben. Nu moet het toch voor iedereen duidelijk zijn dat de N-VA niet zal mogen meedoen. Of ze nu federaal 27 of 37 zetels halen, het zal niets uithalen. |
Koetjes & Kalfjes.
|
Citaat:
|
Ook een proces aandoen.
|
Citaat:
Netter: wie was je vorige nick? |
Citaat:
Bart De Wever siddert en beeft reeds. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat triest en aandoenlijk is, is dat BDW plat op de buik gaat om et CDH en MR �* tout prix te mogen regeren. |
Stel dat MR het wel zou zien zitten om een rechtse coalitie op te zetten?
Hoe zou je dat doen zonder kiezers in eigen regio naar de PS te jagen en tegelijk extra kiezers voor N-VA te voorzien opdat die coalitie reëler wordt? Ik zeg niet dat dit de strategie is, maar kakken op de N-VA zou wel tot het gewenste electoraal resultaat leiden in beide landsdelen. |
Citaat:
|
Citaat:
En, heeft bartje ondertussen al gelukswensen gekregen voor zondag van zijn goede vriend Le Pen ? |
2 Bijlage(n)
Citaat:
Ik kan - gelukkig? helaas? - niet op De Heer Burgemeester Van Antwerpen De Wever Bart himself stemmen, maar ik kan - gelukkig? helaas? - wél 'klikken' op de naam van een kandidaat/kandidate van de N-VA-lijst die op 't scherm van de stemcomputer zal verschijnen. Ik beloof op m'n plechtige-communie-zieltje dat ik er nog eens goed over na zal denken, maar hoe méér regelrechte onversneden 'zever' van de anti-N-VA-kliek ik kan & mag lezen/horen, hoe méér ik ertoe geneigd ben net dát te doen wat mij op vaker wél dan niét hysterische wijze wordt afgeraden. Bovendien heb ik als ERF (Egoïstische Racistische Fascist) eigenlijk geen andere keuze. Tussen ons gezegd en gezwegen: ik raak het wachten op de éérste ernstige reactie op de hierna volgende PROBLEEMSTELLING ondertussen nogal tamelijk doodmoe & kotsbeu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welkom djimi. U bent een man met verstand. ;-) |
Citaat:
Maar iets negatiefs over bartje zeggen ? Owee ! Schande ! |
Citaat:
https://www.facebook.com/pages/Onze-...984035?fref=ts . . |
Citaat:
Sterker nog, het zit verankerd in de grondwet. |
Citaat:
Was dat maar waar! *diepe zucht* Ik vraag me nog altijd af: is er eigenlijk wel een essentieel/fundamenteel verschil tussen een NAR (Nazistische Asociale Racist) en een ERF (Egoïstische Racistische Fascist)? :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be