![]() |
Stemmen in ander stembureau
Dag allemaal,
Ik ben kotstudent in Wilrijk en zit in mijn blok-/examenperiode. Ik zou graag gaan stemmen, maar het stembureau waar ik mijn stem moet gaan uitbrengen ligt in Antwerpen. Ik kan mijn volmacht geven, maar ik zou gewoon graag zelf gaan stemmen. Ik heb al een aantal keer gehoord dat het mogelijk is om mij aan te melden in een ander stembureau en dat ze mij dan niet mogen weigeren, klopt dit? Alvast bedankt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit kan inderdaad niet, pas nog op de informatievergadering gehoord.
Als voorzitter of secretaris kan het wel, maar voor al de rest mag het niet en moet je in je eigen bureau gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Plus, de voorzitter kiest zijn secretaris zelf. Ik zie ook het probleem niet eigenlijk. |
Citaat:
In principe kan dit dus voor anderen ook, maar er komt dan een hoop werk bij aangezien je dat manueel op extra lijsten moet noteren. Als je dat gaat toelaten voor sommigen en voor anderen niet dan krijg je miserie. En als je het voor iedereen toelaat, tja dan gebeuren er ofwel veel fouten ofwel duurt een verkiezingsdag nog langer :) |
Citaat:
|
Citaat:
sommige mensen vertrouwen zelfs andere mensen niet !! |
Citaat:
Ik denk wel dat de manier van nu veilig en betrouwbaar is en voor mij mag het ook op deze manier blijven hoor. Al zou stemmen via thuispc of gsm oid mij zeker een mogelijkheid voor de toekomst lijken. |
Citaat:
|
Citaat:
en wie liever naar stemlokaal trekt , ook prima :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be