Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Verdachte opgepakt voor aanval met spijkerstok in Hamme (https://forum.politics.be/showthread.php?t=202509)

Universalia 21 mei 2014 19:20

Verdachte opgepakt voor aanval met spijkerstok in Hamme

Bron

Detail tekst:

Citaat:

De verdachte die na het geval van agressie op een minderjarige jongen in Hamme zondagavond in beeld kwam, is opnieuw opgepakt voor verhoor. Dat bevestigt de Dendermondse afdeling van het Oost-Vlaamse parket. "Er zijn nieuwe elementen die geleid hebben tot zijn arrestatie", zegt parketwoordvoerster Caroline Jonckers.
Citaat:

"Het slachtoffer kreeg slagen op het hoofd en werd zwaargewond naar het ziekenhuis overgebracht."
Sorry, maar aar geloof ik nu eens de ballen van zie.

Ik vond dat die al vrij goedlachs was op het ziekenhuisbed om zwaargewond te zijn. ( In scene gezet geval????)

Ik heb niet de indruk dat als je echt goed wat klappen krijgt van een stok met 'nagels' in dat je er zo uitziet zoals die kerel daar lag in het ziekenhuis.

Maar kom, het zou NIET mogen gebeuren, maar ja tegenwoordig ... 8O

BigF 22 mei 2014 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7152270)
Bron

Detail tekst:

Sorry, maar aar geloof ik nu eens de ballen van zie.

Ik vond dat die al vrij goedlachs was op het ziekenhuisbed om zwaargewond te zijn. ( In scene gezet geval????)

Ik heb niet de indruk dat als je echt goed wat klappen krijgt van een stok met 'nagels' in dat je er zo uitziet zoals die kerel daar lag in het ziekenhuis.

Maar kom, het zou NIET mogen gebeuren, maar ja tegenwoordig ... 8O

Euh, ik zal daarstraks foto's waar hij nog niet in't verband lag en toen zag hij er net uit alsof hij met een stok met spijkers aangevallen was.
Vooral omdat sommige van die spijkers nog in zijn kop zaten.
Knap in scene gezet was dat.

Rahowa 22 mei 2014 18:55

Ik vraag me af wat er gebeurd is voorafgaand aan de feiten.

BigF 22 mei 2014 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 7154150)
Ik vraag me af wat er gebeurd is voorafgaand aan de feiten.

Iemand sloeg nagels in een stok.

Universalia 23 mei 2014 21:17

Enkele kranten schreven dat er 'voorafgaande feiten waren' in de zin van dat de zoon van de 'knuppelaar' werd lastig gevallen door diegene die nu in het ziekenhuis ligt te glimlachen. Wel een strak plkan voor een 'zwaargewonde' :roll:

Rahowa 23 mei 2014 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7156564)
Enkele kranten schreven dat er 'voorafgaande feiten waren' in de zin van dat de zoon van de 'knuppelaar' werd lastig gevallen door diegene die nu in het ziekenhuis ligt te glimlachen. Wel een strak plkan voor een 'zwaargewonde' :roll:

Voila,dat bedoelde ik.

Nierika 23 mei 2014 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7156564)

Dat moet wel, het slachtoffer was een vreemdeling.
Een vreemde die wat nagels in zijn kop wordt geramd, daar kan je toch als mens geen greintje medeleven mee hebben?
Die hufter moet dat wel verdiend hebben.
Even graven en dan vinden we wel wat.
Misschien plaste hij ooit ergens tegen een container of heeft ie nog ergens als dreumes aan iemands deur belleke trek staan doen.
Ze moesten hem doodgeslagen hebben, die smeerlap.

Universalia 10 juni 2014 07:18

De eerlijkheid gebiedt mij te schrijven dat de 'stokslager' zich vergist had van persoon (volgens een artikel dat ik even niet terug kan vinden). :roll:

Miauw! 10 juni 2014 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7188840)
De eerlijkheid gebiedt mij te schrijven dat de 'stokslager' zich vergist had van persoon (volgens een artikel dat ik even niet terug kan vinden). :roll:

Dat siert je; er zijn er niet veel die dat doen.

Demper 10 juni 2014 14:31

Is dat nu nodig, turken de kop inslaan?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be