![]() |
Amerikaanse imam klaagt zwijgen van moslims aan.
Citaat:
Ook in het kamp van de politiek jongens en meisjes blijft het oorverdovend stil maar die hebben natuurlijk met Wilders en Dewinter wel wat belangrijkers te doen. |
Toch nog een Imam met verstand.
|
Na de dubbele bomaanslag met 118 doden van gisteren ook 's nachts nog drie dorpen aanvallen en 40 mensen doodschieten, moet allemaal kunnen.
Dit is dagelijkse kost geworden. Het westen kijkt naar de andere kant, terwijl zij hiervoor verantwoordelijk zijn. Maar Ghaddafi is weg en het meest geletterde land van Afrika is terug naar het stenen tijdperk gebombardeerd en vervallen in oude stammentwisten. Van Somalië tot Mali en van Tsjaad tot Nigeria zijn de jihadisten met wapens uit de Libische arsenalen huis aan het houden onder de machteloze burgerbevolkingen. Washington en Parijs kunnen tevreden zijn... |
En dan heeft dat rotvolk nog het lef om tussen twee aanslagen door pogingen te ondernemen om naar Europa te vluchten, stel je voor...
|
Citaat:
|
Citaat:
Nochtans zijn de gesluierde gelaten met vrijmetselaarsinstincten ea. ook buiten dat 'stoute westen' aanwezig. Regelmatige ontmoetingen en een bepaalde verstandhouding laten in mijn geval niets aan twijfel over. Bepaalde pogingen tot misleiding lijken me eerder 'preuts'. ;-) |
Citaat:
|
De openingspost gaat geenszins over wie al dan niet verantwoordelijk is maar over wie zwijgt.
De vaststelling dat zowel gematigde moslims als westerse politiek correcte moralisten zwijgen als het over dit soort kwesties gaat lijkt mij niet te weerleggen. |
Zwijgen is toestemmen
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- het westen - de politek correcte moralisten - de SP Geen woord echter over de immense verantwoordelijkheid van de Nigerianen zelf. Wie is hier dan de politiek correcte ? |
Citaat:
UITERAARD is Nigeria verantwoordelijk; dat het westen een duistere rol blijft spelen in Afrika's miserabele toestand, da's ook een feit. |
Citaat:
Kun je bijgevolg nog vager antwoorden ? |
Citaat:
|
Citaat:
Zowat heel Afrika. |
Citaat:
In bredere zin praat ik over mensen die over elkaar heen struikelen om bijvoorbeeld Wilders of Dewinter in de meest krachtdadige termen te veroordelen of waarbij kritiek op de islam onmiddellijk onder de noemer racisme valt. Van mij mag dat allemaal maar kijk dan ook eens met dezelfde bril naar de andere kant. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be