![]() |
Knack peiling bij 55.000 Vlamingen
4 op 10 stemt zondag voor N-VA.
bay bay tripartite afgelengd met Groen. Met dank aan Den Baard :-) http://www.knack.be/nieuws/belgie/ve...al-144647.html |
Citaat:
:lol::lol::lol::lol::lol: |
@Giserke: 1) het vel van de beer niet verkopen eer hij geschoten is 2) de peiling is gebeurd onder lezers van Knack, en zoals beschreven meestal hoger opgeleide personen die dan waarschijnlijk ook nog eens de politiek volgen en zondag gaan stemmen op basis van partijprogramma's. Echter, miljoenen Vlamingen , moeten gaan stemmen, hebben geen interesse in politiek en stemmen op mooite snoetjes, lekkere kontjes, dikke borsten enz enz enz............ . Mijn buikgevoel zegt mij dat we al heel blij zullen mogen zijn met 30% van de stemmen. Trouwens indien ,ik zeg indien, we toch die 40% zouden halen dan moet ik toch naar de woorden van de oude Decroo verwijzen, zeggende dat zelfs 43.7% geen garantie is op regeringsdeelname, het moet zijn dat oude Decroo al weet dat al de rest gaat samenklitten, ook met groen en ecolo erbij, werd trouwens al door Vandelanotte bevestigd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En inderdaad, het is wel meer dan een online peiling. Die kans is groot. Eerder een prutspeiling; |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dubbel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Knack is een extreem rechts blad. Ik heb mijn abo vorig jaar dan ook opgezegd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen kan je zeggen dat hier de steekproef een gigantisch stuk groter is. |
Citaat:
Als ik voor de doven spreek gebruik ik gebarentaal ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ik wil op 26 mei gerust deze Knack"peiling" vergelijken met de DM/HLN/Vtm-peiling. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be