![]() |
Waarom stem jij niet op B.U.B.Belg.Unie ?
http://forum.politics.be/showthread.php?p=7116576
Waarom stem jij B.U.B. ? Een tijdje terug hield ik bovenstaande enquête die nog steeds loopt. Nu peil ik op dit forum waarom jij niet op B.U.B.Belg.Unie stemt. Waarom stem jij niet op B.U.B.Belg.Unie ? 1. Ik hou van politiek. 2. Er is een gedoogbeleid voor degenen die niet gaat stemmen. 3. Ik vind Maggie De Block heel lief. 4. Ik ben een separatist. 5. Ik verfoei de Belgische driekleur. 6. Ik hou van mijn land. 7. Ik hou van communautair gezever. 8. Ik ben pro blokkeringspolitiek. 9. Ik kies voor een negatieve stem. 10. Ik stem niet op mezelf. 11. Ik stem graag op coherente partijen. 12. Ik hou van democratie. 13. Ik weet waarom. 14. Een ongeldige stem of een blanco stem is een slimme stem. 15. Ik heb wel beters te doen dan te gaan stemmen. 16. Ik ben anti Europa. 17. Ik ben vaderlandshatend. 18. Roma zijn welkom. 19. wtf= B.U.B.Belg.Unie ? 20. Prins Laurent for president. |
Geef eens een goede reden om het wel te doen.
|
Ik doe nooit mee aan peilingen, als ik niet kan kiezen uit 25 mogelijke antwoorden.
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al was ik een Belgicist, verliefd op Mathilde en bewonderaar van de Saks-en-Coburg, en francofoon van thuis uit. Dan nog zou ik niet stemmen op de BUB.
|
K&k
Heeft niets met de verkiezingen te maken. |
Citaat:
Jammer genoeg wordt onzin niet langer verplaatst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
geeuw, wat saai seg...:)
|
Je kan de geschiedenis niet terugdraaien (ik wil dat ook niet in dit geval)
|
Citaat:
Mocht ik, zoals boven vermeld, Belgicist, verliefd op Mathilde, bewonderaar van de Saks-en-Coburg en francofoon van thuis uit zijn, dan zou ik op een traditionele partij stemmen, dat zijn de beste beschermers van de Belgique �* papa en de meest fervente gatlikkers van Laeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be