![]() |
SPa wil nu toch hoofddoeken achter loketten
1 Bijlage(n)
SPa Antwerpen die het hoofddoekenverbod zelf had ingevoerd is van mening veranderd, volgens hen is een hoofddoek (of ander godsdienstige en politieke kledij) bij de gemeente geen probleem meer.
http://www.demorgen.be/dm/nl/17103/V...od-loket.dhtml Binnenkort gaan we die gedrochten dus bij de gemeente zien, je zal maar een lesbische koppel zijn die papieren nodig heeft. Gaan we moslim extremisten ook laten beslissen wie een verblijfsvergunning krijgt? (foto De Morgen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
M.a.w.: SP.A is een inhoudsloze partij die standpunten 180 graden omdraait wanneer het electoraal goed uitkomt.
|
Citaat:
N-VA is akkoord met hoofddoek voor stadspersoneel Citaat:
CD&V/N-VA stemt tegen verbod: "Er is geen probleem" Ook voor scholen draaien ze hun kar... Er is een groot verschil tussen zeggen en doen... |
Citaat:
Mogen we dan ook weigeren om door een gehoofddoekte te woord te worden gestaan omdat dat tegen ons geloof is? |
Citaat:
Ze beginnen echt wel op de CD&V te lijken. Als ze denken om op die manier te kunnen blijven groeien , hebben ze het mis. Vroeg of laat zal er kleur moeten bekend worden. ;-) |
Citaat:
Maar zou een petje van het VB achter het loket dan wel weer mogen ? ;-) |
Tja, ze zijn een deel van hun electoraat verloren en elke stem telt.
En voor de hardliners onder hun doelpubliek hebben ze Shareeb4Belgium nog. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goedkoop geval. |
Citaat:
Er mag ook iemand zitten vol met piercings en tattoos, al het één kan, kan het ander ook. |
Citaat:
|
Citaat:
NB: ik lig dus niet wakker van de hoofddoeken-kwestie, maar de ommezwaai die SPa hier maakt, duidelijk enkel bedoeld om nog zoveel mogelijk moslim-kiezers terug te winnen, vind ik van een bedenkelijk niveau. Puur paniekvoetbal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor scholen zijn ze ook nog steeds voor een verbod op hoofddoeken omdat de druk van leerlingen om die te dragen te groot is, ik denk niet dat dit veranderd is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be