![]() |
Wat wil u op uw bidprentje?
Humor tot in de dood. Op het bidprentje van Jean-Luc Dehaene stond een cartoon van zijn persoon. http://www.deredactie.be/polopoly_fs...2647246427.jpg
Wat zou u graag op uw bidprentje zien? (tekst/gedicht/foto/bidprentje van snoeppapier, ...) Het is ondertussen een klassieker geworden, maar ik blijf het een mooie quote vinden: "I am ready to meet my Maker. Whether my Maker is prepared for the great ordeal of meeting me is another matter." Winston Churchill |
Ja, geweldig, dat bidprentje! :)
Ik zou wel een lijkrede willen zoals John Cleese die gehouden heeft voor Graham Chapman. |
Ik zou voor zo iets gaan denk ik. :rofl: ![]() |
De tekst : I'll be back !
![]() |
Citaat:
|
Voor op mijn prentje:
Aan allen mijn grote dank Voor de spijs en voor de drank Voor al de klank en al het licht En voor uw lelijke gezicht |
Citaat:
FUCK! |
12 decennia feest
nu is het genoeg hij is er geweest |
Citaat:
|
Citaat:
Ze vroegen wat ik op mijn bidprentje wil hé. ;-) |
Geboren in 19...
Overleden na een rijk leven in 2080. |
![]() |
Gelagzaal "t'oud Gemeentehuis"
Goed Voor Drie Consumpties ----- |
Wat is een bidprentje ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Die dingen die sommige (vooral oudere) mensen maniakaal verzamelen, gesorteerd op rubriek zoals "dode kindjes", "dode geestelijken", "verkeersongevallen", "zelfmoord", enz. Zo'n types die, als ze de kerkklokken horen luiden, alles laten vallen en naar de kerk stormen. En direct weer weggaan als ze hun prentje bemachtigd hebben. Types die zelfs de overlijdensadvertenties afschuimen en doodgemoedereerd de familie aanschrijfven met de vraag om een prentje. Naar 't schijnt zijn "dode kindjes" het meeste waard. :roll: Buiten natuurlijk de "collector's items": doodsprentjes van BV's en van slachtoffers zoals van de busramp van de Sierre. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Of zoals op het briefje dat men op het dode lichaam van Herman Brood vond: "Maak er een leuk feessie van!"
|
Citaat:
Dikwijls zijn ze echt de moeite waard. Ik bezit er een paar heel oude, gewoon mooi om te zien en te lezen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be