![]() |
Citaat:
|
Grappig. Saddam heeft dus wapens, ze zitten alleen aan de andere kant van de wereld. Inderdaad een groot gevaar. :roll:
Saddam rekent er ongetwijfeld op dat in geval van oorlog een schip dat pakweg in Australië zit, van daaruit naar Irak zal varen, alle vuurlinies zal doorkruisen om dan de wapens aan hem te geven. En d�*n zal het tij keren. |
Als dat schip in Australië zit, dan valt hij gewoon Sidney aan. Saddam is gewoon suicidaal, net zoals Hitler trouwens. Zijn doel is het Westen te raken, niet zijn land te beschermen. Daarenboven pasten Amerikanen en Russen tijdens de Koude Oorlog deze strategie ook toe, als het tot een oorlog zou komen, zouden de kernwapens vanuit onderzeeërs worden afgevuurd.
|
Allemaall goedgelovige mensen zo te zien :D
Als een dom kieken springen ze op een krantenartikeltje ... Het begint steeds zieliger en zieliger te worden. De stomste bewijzen halen ze boven, eerst was het de powerpointpresentatie van Powell en nu is het een zeeslag spelletje dat ze "aanhalen" als bewijs. |
Zo dom is dat ook weer niet hoor.
In de scheepswereld gebeuren meer rare dingen. Zie maar naar al die tankers die als roestbakken onze kusten bedreigen. Blijkbaar zijn schepen heel moeilijk op te sporen. Zie maar wat er voor onwaarschijnlijks voor onze kust gebeurt. En er varen nu ook schepen rond die een "strategische lading" vervoeren. Maar dat zijn dan economische goederen die internationaal versjacheld worden. Het is ook geen geheim dat schepen op volle zee soms een andere "identiteit" krijgen. De naam en de kleuren worden overschilderd en zo weet je bijna nooit wat voor schroot er in uw haven binnenvaart. |
S., de bedoeling is dat Saddam zijn wapens vernietigt, want anders wordt zijn regime vernietigd. Linkse mensen gaan alle mogelijke uitwegen zoeken om toch maar te zeggen dat het allemaal verkeerd is. Volgens mij is links gewoon blind.
Saddam is een gevaar voor de wereldvrede. Eerst vond je dat er niet genoeg bewijzen waren, nu dat er bewijzen opduiken, dan is het weer niet zo erg omdat het niet in zijn kelder ligt. :roll: En ja, Mustapha. Jouw posting behoeft geen commentaar, want aan welke kant jij staat weten we. 8) |
Gelieve het woord 'VERDENKING' op te zoeken in een woordenboek naar keuze.
Ik verdenk persoonlijk ook sommige mensen van bepaalde dingen maar dat maakt het nog niet zo. Wat mij wel opvalt is dat blijkbaar nogal wat arabieren het voor Saddam opnemen, zonder dat ze zelf van toeten of blazen weten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol :)
Een spookschip vol WMD's, op het midden van de oceaan HIER ZIT EEN FILM IN, zowaar! |
Citaat:
De jaren van dat regime in Noord-Korea zijn maw ook geteld. |
Citaat:
|
Het woord 'pacifisten' is relatief. De overgrote meerderheid van de mensen is tegen oorlog.
Wat niet betekent dat er onder bepaalde omstandigheden een militaire actie noodzakelijk is. Het woord 'pacifisten' zou ik vervangen door 'mensen die een militair ingrijpen tegen Irak niet noodzaklijk achten'. Het is mij ook opgevallen dat naast de mensen die oprecht denken dat zo'n actie op dit moment niet gepast is, er een aantal mensen en groeperingen zijn die uit pure anti-westerse of anti-amerikaanse reflex gewoon in de kaarten van Saddam spelen. Het gaat hier dikwijls om linkse mensen en groeperingen. Verder heb je de moslim-gemeenschap, arabisch en niet-arabisch, die in ieder geval en onvoorwaardelijk aan de kant van de Irakezen staat. Wat hun loyaliteit ten opzicht van hun gastland of van hun nieuwe nationaliteit in vraag stelt. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe u van daar naar uw conclusie springt zegt meer over uw redeneren dan over mijn opinie. |
Citaat:
Het gaat niet om enkelen, het gaat om een goed georganizeerde groep. Wanneer men op hun Internet sites gaat kijken dan blijkt dat ze twaalf jaar geleden met de vorige oorlog er ook tegen waren en toen ook por- Irak waren. Het is allemaal niet zo onschuldig. :cry: mvg. Rogier :wink: |
kunnen enkelen dan geen georganiseerde groep vormen soms?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be