![]() |
Voor wie nog twijfelde: Snowden is een landverrader
De onvoorwaardelijke anti's hebben alles geprobeerd om van landverrader Snowden een held te maken, al was het maar omdat hij een lelijke trap gaf aan de VS, waar het de anti's in wezen om te doen is.
Nu blijkt wat velen al wisten, namelijk dat Snowden inderdaad een vulgaire landverrader is, hij werkt gewoon voor de Russische geheime diensten. Bah! Snowden is cooperating with Russian intelligence . |
:rofl:
Jaja, iedere Amerikaan die kritisch durft te zijn tegenover Amerika is een landverrader. |
Citaat:
Nu misschien wel, maar op het moment van de feiten niet. Is nog steeds bewonderenswaardig om de praktijken die door het regime in de VS tegen hun eigen bevolking gebruikt worden aan te klagen, temeer ze duidelijk hun eigen wetten overtreden en hun gekozen vertegenwoordigers voorliegen. Heb trouwens zo mijn twijfels bij zijn verklaringen gezien hijzelf al bijna 20 jaar in de VS woont na zijn overlopen. Denk eerder dat hij wat media aandacht nodig heeft voor een boek dat op uitkomen staat. |
Citaat:
|
Goeie bron wel, nen overloper die al 20 jaar niet meer in Rusland geweest is. Daar valt weinig tegen in te brengen
|
Tsja....
Hij leeft nog dankzij de Russen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een bombastische titel... Ik hou van Amerikaanse films en series, hun schrijvers en hun muziek, ik ben het land dankbaar voor de bevrijding, ik ga er graag op reis, ik bewonder hun wetenschappers, maar ik haat hun politiek, ben ik nu ook een rabiate Amerika-hater? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat Snowden met de Russen samenwerkt, is misschien intimiterend voor de gemiddelde Amerikaan, maar als dat het sterkste argument is, zegt dat veel. Maar, het was toch al duidelijk. |
Citaat:
De man is een landverrader, nothing more, but certainly nothing less. |
Citaat:
Het is maar een stukje grond, hoef je niet emotioneel om te doen hoor. |
Citaat:
Maar hij is en blijft een landverrader. En de onvoorwaardelijke anti's lopen hem op te geilen, alleen maar omdat hij de V.S. heeft verraad. Mocht hij hetzelfde hebben gedaan in Rusland of China, ze zouden hem zelf opknopen als ze konden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij mag van mij een nobelprijs krijgen. Hij ontmaskerde een gigantisch machtsmisbruik door NSA vergelijkbaar met de Stasi van derig jaar geleden.
|
Citaat:
Je mening is blijkbaar eerder marginaal. http://www.newsweek.com/most-america...ll-says-253163 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be