Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Joodse extremisten vallen kerken aan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=202698)

Kunoichi 25 mei 2014 11:57

Joodse extremisten vallen kerken aan

Het geld dat Christenen voor Israel inzamelen word blijkbaar goed besteed.

Citaat:

Vandalen hebben een kerk in het zuiden van Israël beklad, een dag voor het eerste bezoek van paus Francis aan het Midden-Oosten.

Volgens een woordvoerder van de politie zijn de daders Israëlische radicalen. Op de kerk in Be'er Sheba schreven ze gisteren met graffiti anti-christelijke leuzen.

De laatste tijd zijn in Israël veel kerken, moskeeën, vredesgroepen en legerbases het doelwit geweest van vandalisme. Vermoed wordt dat dat het werk is van joodse extremisten die protesteren tegen de Israëlische regering omdat die volgens hen een pro-Palestijns beleid voert.
http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel...dhtml?show=art

maddox 25 mei 2014 12:09

Niks nieuws onder de zon.

En voor dezelfde moeite zijn het extremistische Palestijnen die een veiligere prooi zoeken.

Langs de andere kant, er blijkt leesbaar schrift gebruikt te zijn, wat een aanwijzing is voor ietsofwat intelligentie.

Miauw! 25 mei 2014 12:24

Volgens de logica van Dixie zou hij hierop (moeten) zeggen: "off-topic!". Het gaat hier over Joodse extremisten, niet over extremistische Palestijnen".

Voor de goede orde: ik vind het wél perfect logisch dat men, als men over het ene spreekt, al snel over het andere begint.

Eliyahu 25 mei 2014 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 7159207)

Bs'd

Hoeveel doden?

Eliyahu 25 mei 2014 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 7159207)

Bs'd

Snap je het verschil tussen "aanvallen" en "grafitti"?

Kunoichi 25 mei 2014 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu (Bericht 7159304)
Bs'd

Hoeveel doden?

Wuif je het bekladden van synagoges ook lachend weg als er geen doden vallen, of schreew je dan "antisemetisme"?

LiberaalNL 25 mei 2014 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 7159316)
Wuif je het bekladden van synagoges ook lachend weg als er geen doden vallen, of schreew je dan "antisemetisme"?

Het bekladden van religieuze gebouwen gebeurt in vrijwel elke staat en is van een totaal andere orde dan aanvallen. Er zijn geen bommen geplaatst.

Eliyahu 25 mei 2014 12:45

.

Tamam 25 mei 2014 19:30

Citaat:

2

Dixie 27 mei 2014 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7159275)
Volgens de logica van Dixie zou hij hierop (moeten) zeggen: "off-topic!".

nee in tegenstelling tot sommige van jouw bijdragen blijft deze persoon wel ONTOPIC daar kan je nu eens iets van leren he:lol:

Dixie 27 mei 2014 19:29

Citaat:

neen wij openen hier enkel geen topic over zelfs niet wanneer de kerk achter mijn hoek voor de tigste keer is beklad door mo de pedofeet aanhangers...

Dixie 27 mei 2014 19:29

dubbel

Jan van den Berghe 27 mei 2014 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 7159327)
Het bekladden van religieuze gebouwen gebeurt in vrijwel elke staat en is van een totaal andere orde dan aanvallen. Er zijn geen bommen geplaatst.

Begrijp ik het dus goed dat u er niet echt over valt als een synagoge vol antisemitische leuzen wordt beklad?

Eliyahu 28 mei 2014 06:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7164943)
Begrijp ik het dus goed dat u er niet echt over valt als een synagoge vol antisemitische leuzen wordt beklad?

Bs'd

Kan je het goed begrijpen dat het dan niet om "aanvallen" gaat?

Jan van den Berghe 28 mei 2014 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu (Bericht 7165561)
Bs'd

Kan je het goed begrijpen dat het dan niet om "aanvallen" gaat?

Mag ik dus concluderen dat u het woord "aanval" herleidt tot enkel een handeling met wapens of springtuigen?

Mag ik trouwens nog steeds concluderen dat u het bekladden van religieuze gebouwen niet erg vindt?

Miauw! 28 mei 2014 08:11

Tja.... dat lijkt wel duidelijk, niet? Wie een vraag niet kan of wil beantwoorden, antwoordt met een wedervraag.

Eliyahu 30 mei 2014 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7165637)
Mag ik dus concluderen dat u het woord "aanval" herleidt tot enkel een handeling met wapens of springtuigen?

Bs'd

Je mag concludere dat "graffiti" NIET valt onder "aanvallen".

Citaat:

Mag ik trouwens nog steeds concluderen dat u het bekladden van religieuze gebouwen niet erg vindt?
Nee.

Jay-P. 30 mei 2014 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu (Bericht 7171006)
Bs'd

Let's paint all the wailing Wall, now !!!

Ge gaat wat zien dan van die zionazis!!!

Jan van den Berghe 30 mei 2014 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu (Bericht 7171006)
Bs'd

Een religieus gebouw bekladden met antireligieuze leuzen houdt wel een aanval in.

Dixie 31 mei 2014 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 7171072)
Let's paint all the wailing Wall, now !!!

knock yourself out :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be