![]() |
BUB: "Stemming bewust vervalst"
Van de BUB-persdienst:
--- ![]() NIEUWE VERKIEZINGEN ! Gelet op de zware computerproblemen die zich bij de telling in Brussel en elders hebben voorgedaan, eist de B.U.B. de annulatie van de verkiezingen van 25 mei en de organisatie van nieuwe verkiezingen op papier in heel België ! In Brussel moest de telling worden stilgelegd wegens problemen met de telmachines, zo deelde het Ministerie van Binnenlandse Zaken mee. Niemand weet echter wat er werkelijk gebeurd is. Die informaticabug kan ook het gevolg zijn van een in het systeem gepleegde fraude. In minstens één kieskanton was het zelfs onmogelijk om B.U.B. te stemmen omdat de kleinere partijen niet eens op het scherm stonden ! De overheid is al lang op de hoogte van de risico’s van de elektronische stemming, die geen enkele controle mogelijk maakt en die overal in Europa werd afgeschaft. Het is tevens totaal onbegrijpelijk en in strijd met het Europees recht dat er in België geen enkel onafhankelijk rechtsorgaan bevoegd is om de verkiezingen te controleren. De B.U.B. zal deze toestand bij het Europees Hof voor de Rechten van de Mens aanklagen. Het is onaanvaardbaar dat de overheid een loopje neemt met de democratie ! Dat dit in een dictatuur gebeurt, tot daar toe, maar niet in een beschaafd land als België ! --- http://www.unionbelge.be/?p=8903 |
1/3 heeft gekozen voor de ultieme kracht van de verandering.
Get lost. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan alleen een kakpartijtje niet serieus nemen, ik wenste zelfs Groen proficiat. |
In dat kieskanton moeten de verkiezingen dan opnieuw gebeuren..
|
Citaat:
|
Als het waar is, dan moet er inderdaad herkozen worden.
Dat zou ik ook zeggen als mijn politieke vijanden N-Va en VB en SP-a zouden benadeeld zijn op die wijze. |
Stel je de aandacht in de media voor...
bUb 1 - 0 belgië... |
Tja mensen jullie lijm plakt niet,leer er mee te leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
:thumbsup: Bijna alles is goed om van die vervloekte stemcomputers af te geraken. Ik hoop dan ook dat er nog méér kleine, middelgrote én grote partijen het goede voorbeeld volgen. |
Citaat:
|
Een paar bedenkingen:
Citaat:
Citaat:
Maar dat is ook alles. |
Citaat:
|
Met pen en papier werd er natuurlijk nooit gefoefeld.
|
Citaat:
|
waarschijnlijk een conversie fout.... uw 0.00001% van de stemmen (die van uzelf) werd afgerond naar 0.0000%
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be