![]() |
Bub: "veel Dank Aan Onze Kiezers !"
Van de BUB-persdienst:
--- Chers compatriotes, Beste landgenoten, De resultaten (voor zover ze volledig en juist zijn) zijn heel slecht voor de B.U.B.. De hoofdoorzaak is o.i. het feit dat er partijen zijn die een miljard keer meer media-aandacht krijgen dan de B.U.B.. En dat laat sporen na, of men het nu wil of niet. Maar toch wil ik alle kiezers en het groeiend aantal leden, die nooit eerder zo enthousiast waren, voor jullie ongelooflijke steun bedanken. We mogen de strijd voor een unitair België niet opgeven, ook al zal ze op een andere manier moeten gevoerd worden ! De B.U.B. is nog steeds de beste partij met het beste programma. Maar het is duidelijk dat we meer nodig hebben als het geen media-aandacht is: massa’s geld en bekende gezichten bijvoorbeeld. --- http://www.unionbelge.be/?p=8911 |
Ik denk dat jullie voor die 10 mensen wel een gratis vat kunnen geven.
|
Citaat:
Laat dat laatste nu juist het probleem van de BUB zijn: zij vertolken niet wat er leeft onder de bevolking. |
Citaat:
|
Hoe slecht waren ze dan precies?
|
Citaat:
|
0,18% in de Kamer. Voor de regionale parlementen kwamen ze blijkbaar niet eens op. Enfin, ze zijn tenminste consequent.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog een beetje en het is bedankt voor onze"kiezer".
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Den grooten Doorbraek is een feit! woehahahahaha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan de VB-kiezers. Dank voor jullie trouw.
|
Dit vind ik maar zwak van de BUB. In hun geval is het perfect mogelijk om elk van hun kiezers persoonlijk te gaan bedanken !
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be