![]() |
Faites vos jeux: Hoe lang mag Bart deze keer op Franse les?
Toneelstukje deel II wordt vanaf vandaag weer opgevoerd.
Iedereen weet dat de nva geen partners heeft in het zuiden, iedereen weet dat zij federaal niet mee mogen regeren. Maar uiteraard mag onze Bart een tijdje aan tafel zitten bij de Don. Want we gaan net doen alsof die man een kans heeft... Vorige keer duurde het 15 maanden. Hoelang krijgt Bart de Wever dit keer Franse les van zijn gesprekspartners? |
tot de Waalse regering is gevormd.
|
tot de "vlaamse" trado's plooien
|
Zeker geen 15 maanden meer. Ik gok op 2 �* 3 maanden.
|
Ze moeten klaar zijn voor het WK in Brazilië begint, anders kunnen ze niet gaan supporteren (op onze kosten.)
|
Citaat:
Wacht eerst de verkiezingen in september in Schotland maar af. Als de Schotten voor de onafhankelijkheid kiezen , zit het spel hier ook op de wagen en dan moeten de Catalanen in november nog stemmen voor hun onafhankelijkheid. Tijd rekken ivm de federale regeringsformatie is de boodschap:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze Schotse opiniepeiling werd in opdracht van de Conservatieve partij , een tegenstander van de Schots onafhankelijkheid , gehouden . Dus die 51% tegenstemmers wel met een grote korrel zout nemen.:-) |
Citaat:
maar voorbeelden trekken" :-) |
Citaat:
Bart wil toch Confederalisme? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laatste maanden echter sterk aan het stijgen, vanaf de campagne er komt zal deze zeker boven de 50% uitkomen. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
In de praktijk is dat een 'recept voor burgeroorlog'. |
Citaat:
Game over dus, het is wachten tot VLD en CD&V plooien en de N-VA buitengooien |
Citaat:
|
Citaat:
Ik was niet voor een onafhankelijkheid van Vlaanderen, maar met de houding die de Walen zichzelf aanmeten, ga ik mijn mening serieus herzien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be