AnarchoChristophe |
28 mei 2014 07:54 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia
(Bericht 7165569)
Bron
Zij die niet gegaan zijn, het gewoon vertikten om te gaan of er totaal geen geldige reden voor hadden om niet te gaan, zouden normaal gezien wel eens een leuke sanctie kunnen verwachten.
Mocht je om de één of andere reden niet gegaan zijn, te laat of het gewoon 'vergeten' zijn, denk ik dat een briefje naar de vrederechter van uw streek geen overdreven optie is. :-D
Voor mijn part mogen ze die boetes echt gaan uitdelen/incasseren voor zij die geen geldige reden konden 'aanroepen' om niet te gaan.
|
Excuseer, waar haal jij of de Staat het recht vandaan mij te zeggen wat ik op mijn vrije dag moet doen? Ik heb wel belangrijkere dingen te doen dan deelnemen aan de democratische poppenkast.
Ik heb dan ook een zeer geldige reden: ik ben geen slaaf.
Als jij dat circus om de volgende grootverdiener zijn ego te dikken zo geweldig vindt, ga gerust stemmen, maar laat mij met rust.
Zit dat hier te geilen op strafrechtelijke vervolging van mensen die niet gaan stemmen. Hoe walgelijk.
Mensen, aanschouw, de democratie van het 'vrije' Westen. "Stemmen , of gooien we U in de bak/komen Uw geld pikken!". Afpersing dus.
|